ОПИС ДОКУМЕНТУ
| Автор: | |
| Доповідач: | |
| Підготував: | Ром Наталія Петрівна |
|---|---|
| Галузь: | Фінанси |
| Статус: | Прийнятий в цілому |
| Дата: | 03.11.2025 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 886
Про затвердження Програми підтримки державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів на 2025 рік

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ
ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
Волочиської міської територіальної громади
VІІІ скликання
LХV сесія
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Програми підтримки державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів на 2025 рік
З метою запровадження додаткових гарантій соціального захисту, що дозволяють підтримувати життєдіяльність найбільш соціально незахищених жителів Волочиської міської територіальної громади, керуючись статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2011 року № 651 «Про утворення територіальних органів Державної казначейської служби»', розглянувши лист Управління Державної казначейської служби України у Волочиському районі Хмельницької області від 30 жовтня 2025 року
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Програму підтримки державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів на 2025 рік (додається).
7. Фінансування заходів Програми здійснювати за кошти міського бюджету в межах бюджетних призначень, визначених рішенням міської ради про міський бюджет на визначений бюджетний рік.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та співробітництва (голова комісії Петровська Т.А.)
Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення LХV сесії міської ради
від листопада 2025 року № -65/2025
ПРОГРАМА
підтримки державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів
на 2025 рік
1.Загальна частина
Управління Державної казначейської служби України у Волочиському районі Хмельницької області ( далі - Управління Казначейства) створено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2011 року № 651 '' Про утворення територіальних органів Державної казначейської служби '' та є правонаступником прав та обов'язків Волочиського відділення Державного казначейства Головного управління Державного казначейства України у Хмельницькій області, територіального органу Державного казначейства України - урядового органу, що діяв у системі Міністерства фінансів. Управління Казначейства діє на підставі Положення затвердженого наказом Державної казначейської служби України від 21.11.2011 року № 127 із змінами). Одним з основних завдань Управління Казначейства є реалізація державної політики в сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
Одним з пріоритетних напрямків роботи Управління Казначейства є удосконалення системи казначейського обслуговування бюджетних коштів шляхом впровадження та розвитку системи дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс ''Клієнт Казначейства — Казначейство''. Запровадження електронної форми обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій дає змогу спростити та оптимізувати взаємодію розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в процесі казначейського обслуговування . ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» за своєю суттю призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України з метою автоматизації процесу обслуговування клієнтів.
Управління Казначейства для реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування та виконання покладених на нього завдань використовує інші потужні програмні продукти (“Аскод”, “Є-Звітність то що)
Разом з тим, в Управлінні Казначейства недостатньо сучасної комп’ютерної техніки для покращення та розвитку системи дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс ''Клієнт Казначейства — Казначейство'' та інших програмних продуктів. Оскільки наявні на даний момент комп’ютери є зношеними та застарілими, що не дозволяє встановити поновлене програмне забезпечення.
Крім цього, у зв’язку із закінченням з 14 жовтня 2025 року корпорацією Microsoft підтримки операційної системи Windows 10, Управління безпеки Державної казначейської служби України листом від 27.10.2025 року №21-10–08/23650, наголосило про необхідність виведення з експлуатації вищезазначених операційних систем на персональних комп’ютерах інформаційно-комунікаційної системи Державної казначейської служби України (далі - ІКС Казначейства). Подальше використання операційних систем Windows 10 несе загрозу інформаційної безпеки ІКС Казначейства.
Управлінню Казначейства необхідно терміново провести роботу по заміні операційної системи Windows 10 на Windows 11. Кошторисні призначення на утримання Управління Казначейства з державного бюджету по КПК 3504010 «Керівництво та управління у сфері казначейського обслуговування» на зазначені цілі відсутні. Частина робочих станцій після проведення заміни процесорів буде спроможна для заміни Windows 10 на Windows 11, а частину - Windows 7, не можливо використовувати в подальший роботі. - Мета та завдання
Метою Програми є підтримка державної політики в сфері казначейського обслуговування, забезпечення належного функціонування існуючої системи, створення належних умов праці для спеціалістів Управління Казначейства, удосконалення співпраці державної казначейської служби з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Основними завданнями Програми є:
1. Підтримка державної політики у сфері казначейського обслуговування місцевих бюджетів.
2. Забезпечення ефективного управління фінансовими ресурсами місцевих бюджетів шляхом отримання інформації про взяття зобов'язань розпорядниками коштів.
3. Підтримка бюджетами ТГ інформаційного та матеріально-технічного забезпечення Управління Казначейства, в тому числі і для повномаштабного застосування програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство». Забезпечення інформаційної безпеки ІКС Казначейства.
4. Створення належних умов праці для працівників Управління Казначейства з метою якісного та оперативного обслуговування місцевих бюджетів.
5. Створення єдиної бази нормативно-довідкової інформації, включаючи єдиний реєстр та функціонально повну мережу розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
6. Оперативність отримання інформації про взяття зобов'язань розпорядниками коштів та поєднання цього процесу з процесом виділення асигнувань, що позитивно впливатиме на зменшення залишків коштів на рахунках розпорядників коштів та суттєво спростить процедури щорічного закриття бюджетного року.
7. Одержання фінансовими органами, органами місцевого самоврядування, головними розпорядниками коштів в режимі реального часу повної, достовірної та детальної інформації про фінансові зобов'язання та касові видатки.
8. Зменшення видатків на придбання паперу, розхідних матеріалів, суттєва економія коштів необхідних на забезпечення проїзду посадових осіб розпорядників та одержувачів бюджетних коштів до Управління Казначейства у випадку безперебійної та якісної роботи програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство».
.
3. Фінансування Програми
Фінансування Програми у 2025 році здійснюється в межах асигнувань, передбачених у міському бюджеті на матеріально - технічне забезпечення процесу виконання Управлінням Казначейства державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. Реалізуються за рахунок коштів бюджету Волочиської міської ради. - Очікувані результати виконання програми.
Реалізація Програми дасть змогу:
-створення умов для якісного і своєчасного обслуговування місцевих бюджетів за доходами та видатками;
-підвищення якості взаємодії між різними органами влади в процесі виконання місцевих бюджетів, зважаючи на існуючи бази публічної інформації Управління Казначейства;
-посилення фінансово-бюджетної дисципліни;
- надання оперативної інформації про стан виконання місцевих бюджетів для прийняття ними ефективних управлінських рішень в режимі реального часу.
- підвищення рівня професійних знань посадовими особами органів місцевого самоврядування в галузі фінансів, бюджету та бухгалтерського обліку в державному секторі.
5. Термін реалізації програми
Термін дії Програми – 2025 рік.
6.Заходи Програми
тис.грн.
| № п/п |
Назва заходу | Термін виконання | Виконавець | Очікуваний обсяг витрат у 2025р. |
| 1 | Придбання комп’ютерної техніки для якісного і своєчасного обслуговування місцевих бюджетів, оперативного обміну інформацією про стан виконання бюджетів, в тому числі для покращення застосування програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство», забезпечення інформаційної безпеки ІКС Казначейства. | 2025 рік | Управління Державної казначейської служби України у Волочиському районі Хмельницької області |
100 тис грн |
Економічне обґрунтування
На закупівлю комп’ютерної техніки
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК
1. Паспорт програми
| 1. | Ініціатор розроблення програми | Управління Державної казначейської служби України у Волочиському районі Хмельницької області | |
| 2. | Розробник програми | Управління Державної казначейської служби України у Волочиському районі Хмельницької області | |
| 3 | Спів розробники програми | ||
| 4. | Головний розпорядник/ відповідальний виконавець програми | Волочиська міська рада Хмельницького району Хмельницької області | |
| 5. | Учасники програми | Юридичні особи та фізичні особи, з якими будуть укладатись відповідні угоди на отримання певних товарно-матеріальних цінностей | |
| 6. | Термін реалізації програми | 2025 рік | |
| 7. | Етапи виконання програми(для довгострокових програм) | ||
| 8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми(для комплексних програм) | Міський бюджет | |
| 9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: |
100 тис грн | |
| 10. | Коштів міського бюджету | 100 тис. грн., | |
| 11. | Мета програми | Підтримка державної політики в сфері казначейського обслуговування, забезпечення належного функціонування системи СДО, створення належних умов праці для спеціалістів Управління Казначейства, удосконалення співпраці Управління Казначейства з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування району шляхом удосконалення застосування системи дистанційного обслуговування. Забезпечення інформаційної безпеки ІКС Казначейства. | |
| 12. | Очікувані результати | Реалізація Програми дасть змогу: -створення умов для якісного і своєчасного обслуговування місцевих бюджетів за доходами та видатками; -підвищення якості взаємодії між різними органами влади в процесі виконання місцевих бюджетів, зважаючи на існуючи бази публічної інформації Управління Казначейства ; -посилення фінансово-бюджетної дисципліни; - надання керівництву ТГ оперативної інформації про стан виконання місцевих бюджетів для прийняття ними ефективних управлінських рішень в режимі реального часу. - підвищення рівня професійних знань посадовими особами органів місцевого самоврядування в галузі фінансів, бюджету та бухгалтерського обліку в державному секторі. |
|
| 13. | Джерела фінансування | Фінансування Програми у 2025 році здійснюється міський бюджет 100 тис.грн в межах асигнувань, передбачених в бюджетах на матеріально - технічне забезпечення процесу виконання Управлінням Казначейства державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. |
|
| 14. | Координація та контроль за ходом виконання програми | Контроль за виконанням Програми здійснює начальник Управління Казначейства | |

