
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ
ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА
Волочиської міської територіальної громади
VІІІ скликання
LХV сесія
Про затвердження Програми забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради на 2026 - 2029 роки
Керуючись ст. 26, ст. 38, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою подальшого зміцнення законності та правопорядку на території Волочиської міської територіальної громади,
міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради на 2026 - 2029 роки (далі Програма), додається.
- Фінансовому відділу міської ради передбачити асигнування на реалізацію Комлексної програми, виходячи із загального обсягу видатків на відповідний рік.
- Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 8 квітня 2021 року № 5-7/2021р. «Про затвердження Комплексної програми профілактики злочинності, охорони публічної безпеки та порядку на території Волочиської міської територіальної громади на 2026-2030 роки».
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, прав людини та законності .
Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення LХV сесії міської ради
від листопада 2025 року № -65/2025
ПРОГРАМА
забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради на 2026 - 2029 роки- Стан криміногенної ситуації на території Волочиської міської ради та основні проблеми її подолання
Належне забезпечення громадського порядку та публічної безпеки, профілактика та боротьба зі злочинністю, охорона прав та свобод людини, інтересів держави та громади, забезпечення територіальної цілісності, суверенітету та незалежності України в умовах правового режиму воєнного стану має велике суспільне значення.
Волочиська міська рада з розумінням ставиться до проблем правоохоронної діяльності. На вирішення проблем профілактики адміністративних правопорушень та злочинності рішенням сесії сільської ради було прийнято Програму забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради на 2021 - 2024 роки. На фінансування Програми щорічно виділялися кошти, що дало можливість в умовах воєнної агресії російської федерації належно забезпечувати безпеку громадян, їх власності, безпеку на автошляхах, охорону комунального та державного майна, об’єктів критичної інфраструктури, вживати дієвих заходів профілактики порушень адміністративного законодавства, боротьби зі злочинністю, належно створювати безпекове середовище.
Це сприяло забезпеченню на території Волочиської територіальної громади належного контролю за криміногенною ситуацією, недопущенню таких суспільно-небезпечних проявів, як вбивства, розбої, зґвалтування, поліпшенню розкриття злочинів, пов’язаних з незаконним обігом зброї та наркотичних засобів.
Поліпшилась якість досудового розслідування злочинів проти життя та здоров’я особи, злочинів проти власності.
Більш системного характеру набув стан реагування на звернення громадян, посилення боротьби з вуличною злочинністю.
Поряд з цим, криміногенна ситуація на території Волочиської міської ради є складною, а профілактика злочинності в умовах сьогодення потребують комплексного підходу, додаткових заходів організаційного характеру та фінансового забезпечення.
У зв’язку із погіршенням соціально-економічного становища в державі, активними бойовими діями розповсюджений характер набувають кримінальні правопорушення, пов’язані з розкраданням особистого майна, незаконним заволодінням транспортними засобами, незаконним обігом наркотичних засобів, незаконним обігом зброї та вибухівки. Особливої уваги заслуговують питання безпеки в освітньому середовищі, а також збереження та рятування життя, майна в умовах постійних ворожих атак та обстрілів За останні роки значно зросла кількість зареєстрованих в Єдиному обліку заяв та повідомлень громадян про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, відповідно зросло навантаження щодо реагування на звернення та події, що відповідно позначається на системності проведенні профілактичної роботи серед підоблікового елементу.
Для більш ефективного задоволення потреб населення, виконання покладених на поліцію завдань та надання поліцейських послуг, зазначених в Законі України «Про Національну поліцію», у сферах: забезпечення публічної безпеки і порядку; охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; протидії злочинності; надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги, прямо залежить від взаємодії поліції з населенням, територіальними громадами та громадськими об’єднаннями, що здійснюється на засадах партнерства, та залежить від матеріально-технічного забезпечення поліції. Рішучі заходи, спрямовані на покращення роботи поліції, не дають ефективного результату в умовах сьогодення, якщо зусилля поліції не отримують широкої фінансової і матеріально-технічної підтримки з боку органів місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 88 - 89 Закону України «Про Національну поліцію» поліція при взаємодії з органами місцевого самоврядування та громадськістю обговорює діяльність поліції, визначають поточні проблеми та способи їх вирішення.
Поліція взаємодіє шляхом підготовки та виконання спільних проектів,
програм та заходів для задоволення потреб населення та покрашення
ефективності виконання поліцією покладених на неї завдань.
У відповідності до ч. 2 ст. 89 Закону України «Про Національну поліцію» співпраця між поліцією та громадськістю спрямовується на виявлення та усунення проблем, пов’язаних із здійсненням поліцейської діяльності, сприяння застосуванню сучасних методів для підвищення результативності та ефективності здійснення такої діяльності. - Мета Програми:
Метою цієї Програми є забезпечення ВП № 2 ХРУП ГУНП в Хмельницькій області, при активній взаємодії та підтримці Волочиської міської ради, громадськості, публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави, протидія злочинності, надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги. - Завдання Програми
Програма спрямована на:
- підвищення рівня довіри населення до правоохоронних органів, взаємодія з населенням на засадах партнерства;
- підвищення рівня ефективності оперативного реагування органами поліції на заяви та повідомлення громадян про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, а також поліпшення оперативної обстановки на території Волочиської міської ради та Хмельницького району, в цілому;
- здійснення превентивної та профілактичної діяльності, спрямованої на запобігання вчинення правопорушень;
- недопущення вчинення терористичних актів, диверсій, проявів сепаратизму, недопущення потрапляння на територію сільської ради зброї, вибухових речовин та боєприпасів;
- своєчасна і достовірна інформаційна підтримка служб охорони правопорядку всіх рівнів;
- посилення профілактичного впливу на осіб, від яких можна очікувати скоєння кримінальних правопорушень, у тому числі тяжких та особливо тяжких, підвищення якості оперативно-розшукової роботи;
- забезпечення публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради та Хмельницького району, вилучення з незаконного обігу зброї, вибухових пристроїв, наркотичних речовин, попередження скоєння правопорушень дітьми;
- виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню кримінальних та адміністративних правопорушень, вживання заходів для їх усунення;
- вживання заходів з метою виявлення та припинення кримінальних та адміністративних правопорушень;
- вживання заходів, спрямованих на усунення загроз життю та здоров’ю фізичних осіб і публічній безпеці, що виникли внаслідок учинення кримінальних чи адміністративних правопорушень;
- вживання заходів для визначення осіб, які не здатні через стан здоров’я, вік або інші обставини повідомити інформацію про себе;
- покращення стану профілактичної роботи з особами переселенцями з інших регіонів України. - Очікувані результати
Виконання Програми дозволить: поліпшити діяльність органів поліції щодо забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, підтримання публічної безпеки і порядку; спрямувати зусилля органів поліції на протидію найбільш небезпечним посяганням на особу, її власність і громадську безпеку та порядок.
У результаті виконання Програми очікується:
- підвищення рівня суспільної довіри та підтримки громадян до органів поліції;
- зниження рівня злочинності в селі, ослаблення суспільної напруги, викликаної її впливом;
- відсутність терористичних актів, диверсій, проявів сепаратизму, недопущення потрапляння на територію сільської ради зброї, вибухових речовин та боєприпасів;
- оперативне та ефективне реагування на заяви і повідомлення громадян про вчинені кримінальні та адміністративні правопорушення;
- виявлення та усунення причин та умов, що сприяють вчиненню правопорушень;
- поліпшення захисту органами поліції прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов життя для мешканців сільської ради;
- мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх в протиправну діяльність;
- підтримання громадської безпеки та порядку на максимально високому рівні;
- сприяння, в межах компетенції поліції, викоріненню корупційних проявів в суспільстві;
- покращення проведення превентивних заходів, щодо протидії наркоманії, алкоголізму та насильству в сім’ї;
- зміцнення кадрового потенціалу органів поліції. - Організаційне та фінансове забезпечення Програми
Фінансування заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься відповідно до законодавства за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством, передбачених додатками 1, 2 до Програми. - Заходи щодо виконання Програми
- Стан криміногенної ситуації на території Волочиської міської ради та основні проблеми її подолання
Для досягнення запланованої мети Програмою передбачено заходи, які затверджені додатком 3 до Програми.
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК
| Додаток 1 до Програми ПАСПОРТ Програми забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради на 2026 - 2029 роки |
||
| 1. | Розробник Програми | ВП № 2 ХРУП ГУНП в Хмельницькій області |
| 2. | Відповідальний виконавець Програми | ВП № ХРУП ГУНП в Хмельницькій області |
| 3 | Учасники Програми | ВП № 2 ХРУП ГУНП в Хмельницькій області, Волочиська міська рада |
| 4. | Термін і етапи реалізації Програми | 2026 - 2029 роки |
| 5. | Джерела фінансування Програми | Місцевий бюджет |
| 6. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, у тому числі (грн.): | 20 000 000 млн. грн. |
| 6.1. | Коштів міського бюджету | 20 000 000 млн. грн. |
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК
Додаток 2
до Програми
Фінансування
Програми забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради на 2026 - 2029 роки
| Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | Етапи виконання Програми | Усього витрат на виконання Програми (грн.) | |||
| І | ІІ | ІІІ | ІV | ||
| 2026 | 2027 | 2028 | 2029 | ||
| Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 5 000 000 грн. |
5 000 000 грн. |
5 000 000 грн. |
5 000 000 грн. |
20 000 000 грн. |
| Міський бюджет | 5 000 000 грн. |
5 000 000 грн. |
5 000 000 грн. |
5 000 000 грн. |
20 000 000 грн. |
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК
Додаток 3
до Програми
Заходи
щодо виконання Програми забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території Волочиської міської ради на 2026 – 2029 роки
| № з/п | Перелік заходів Програми | Термін виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | ||||
| Роки | ||||||||
| 2026 | 2027 | 2028 | 2029 | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 1. | Забезпечення публічної безпеки і порядку: | |||||||
| 1.1. | Систематично аналізувати стан публічної безпеки та порядку в міській та сільській місцевості. З урахуванням факторів, що сприяють загостренню криміногенної обстановки та впливають на стан публічної безпеки та порядку, розробляти План комплексного використання сил та засобів «Єдина дислокація», в якому визначати спільні скоординовані дії щодо запобігання злочинним проявам у сфері забезпечення публічної безпеки та порядку. | щоквартально | Відділ поліції № 2 Хмельницького РУП Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області (далі ВП №2 ХРУП ГУНП), Волочиська міська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 1.2. | З метою своєчасного виявлення та знешкодження злочинних груп, підвищення ефективності розкриття злочинів, попередження бандитських та терористичних проявів, недопущення вчинення терористичних актів, диверсій, проявів сепаратизму, недопущення потрапляння на територію сільської ради зброї, вибухових речовин та боєприпасів активізувати роботу по оперативному відпрацюванню місць збору злочинного елементу | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 1.3. | Відповідно до вимог Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону" за участю органів державної влади та місцевого самоврядування вжити заходів щодо проведення зборів громадян з метою створення на території сільської ради та підприємствах громадських формувань з забезпечення публічної безпеки та порядку. Забезпечити навчання та координацію діяльності громадських формувань, їх заохочення, виготовлення нагрудних знаків і посвідчень членам громадських формувань. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП, Щиборівська сільська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 1.4. | Забезпечити проведення консультацій з громадськістю із соціально значущих питань державної політики у сфері правоохоронної діяльності (громадські слухання, засідання «за круглим столом», збори, зустрічі з громадськістю). З врахуванням пропозицій населення сільської ради вносити корективи до планів оперативно-розшукової діяльності, превентивної та профілактичної роботи по забезпеченню публічної безпеки та порядку на території сільської ради. За допомогою місцевих засобів інформації запровадити постійне інформування населення про стан злочинності і публічної безпеки в районі та заходи щодо зміцнення законності та порядку. | щоквартально | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 1.5. | Вжити організаційних та практичних заходів щодо виявлення осіб, які незаконно використовують зброю, вибухові пристрої та інші небезпечні предмети і речовини, особливо членів етнічних груп злочинного спрямування для своєчасного їх викриття, відслідковування і нейтралізації проявів екстремізму та тероризму. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 1.6. | Для забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення будь-яких масових заходів обов’язково попередньо проводити оперативні наради організаторів заходів та керівництва відділу поліції № 2 Хмельницького РУП ГУНП в Хмельницькій області для визначення та координації зусиль, правильній розстановці необхідної кількості сил і засобів, потрібних для забезпечення публічної безпеки та порядку під час масових заходів. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 2. | Охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави: | |||||||
| 2.1. | З метою забезпечення захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина вивчати та аналізувати стан роботи із заявами та скаргами громадян. При їх вирішенні вживати вичерпних заходів до задоволення обґрунтованих звернень та реального поновлення порушених прав громадян. Про результати роботи зі зверненнями громадян інформувати населення через засоби масової інформації. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує |
||||
| 2.2. | Проводити заходи по недопущенню стихійної торгівлі та торгівлі в невстановлених місцях на території сільської ради. При виявленні порушень притягувати винних до відповідальності згідно чинного законодавства. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 2.3. | Забезпечити своєчасність реагування органів поліції на заяви і повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення та інші події. Покращити мобільність слідчо-оперативних груп та груп реагування патрульної поліції при виїзді на місце події. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 2.4. | Напередодні шкільних літніх канікул здійснювати об’їзди всіх стаціонарних дитячих оздоровчих закладів, під час яких виявляти та документувати факти розташування біля них розважальних закладів, місць продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів. При виявленні таких фактів направляти до органів місцевого самоврядування подання щодо закриття цих закладів з подальшим висвітленням у ЗМІ. | 2026- 2029 | Волочиська міська рада, ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує |
||||
| 2.5. | З метою запобігання та профілактики негативним проявам серед дітей, у тому числі пияцтву, наркоманії, дитячій безпритульності розробити та розповсюдити в освітніх закладах сільської ради друковану продукцію та відеоролики у місцевих ЗМІ. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП, Волочиська міська рада |
Місцевий бюджет | ||||
| 2.6. | З метою налагодження ефективної співпраці між поліцією та органами місцевого самоврядування і населенням не менше одного разу на два місяці проводити відкриті зустрічі. На зустрічах обговорювати діяльність поліції, визначати поточні проблеми та обирати найефективніші способи їх вирішення | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП, Волочиська міська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 2.7. | З метою підвищення авторитету та довіри населення до поліції систематично інформувати громадськість про стан правопорядку, заходи, які вживаються щодо попередження правопорушень. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 2.8. | З метою інформування громадськості про діяльність поліції один раз на рік готувати та опубліковувати на офіційних веб-порталах органів поліції звіт про діяльність поліції. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 3. | Протидія злочинності: | |||||||
| 3.1. | З метою попередження грабежів та розбійних нападів на громадян, крадіжок щоквартально проводити комплексні оперативно-профілактичні операції в місцях найбільш уражених цими видами кримінальних правопорушень. | щоквартально | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 3.2. | Проводити заходи по відпрацюванню пунктів прийому металобрухту з метою перевірки дотримання ними вимог ЗУ «Про металобрухт», а також виявлення фактів приймання і реалізації викраденого майна. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансуванняне потребує | ||||
| 3.3. | Забезпечити постійний аналіз стану злочинності серед дітей, встановлення причин скоєння підлітками тяжких і повторних кримінальних правопорушень, виявляти упущення в попереджувально-профілактичній роботі зі сторони всіх зацікавлених служб та органів. Вносити подання до місцевих органів влади про усунення причин та умов скоєння злочинів неповнолітніми. | 2026- 2029 | Волочиська міська рада, ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 3.4. | Провести роботу по забезпеченню придбання та встановлення оглядових та інтелектуальних систем відеоспостереження на вулично-шляховій мережі міської ради з метою попередження та розкриття кримінальних правопорушень. Широко висвітлювати результати цієї роботи в ЗМІ. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП, Волочиська міська рада | Міський бюджет | 1 500 000 | 1 500 000 | 1 500 000 | 1 500 000 |
| 3.5. | Проводити роботу по протидії хабарництву і зловживанням з боку керівників та посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, контролюючих структур, керівників підприємств, установ та організацій різної форми власності. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 3.6. | Систематично проводити перевірки додержання вимог законодавства з питань протидії незаконному обігу наркотиків, психотропних речовин у розважальних закладах та інших місцях масового відпочинку громадян (ресторани, дискотеки, кафе, бари тощо). У разі встановлення фактів вживання чи збуту в них наркотичних засобів або психотропних речовин інформацію надавати в компетентні органи поліції, в межах своїх повноважень вживати заходів щодо притягнення винних до відповідальності та по припинення діяльності цих закладів. | 2025- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП, Волочиська міська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 3.7. | Продовжити роботу по функціонуванню в районі групи з числа працівників поліції по здійсненню заходів, спрямованих на попередження незаконних заволодінь транспортними засобами, інших кримінальних правопорушень, пов’язаних з використанням автотранспорту, виявлення та затримання осіб, що займаються реалізацією викраденого транспорту та його комплектуючих, скоюють кримінальні правопорушення на автодорогах. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 4. | Надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги: | |||||||
| 4.1. | Розробити та провести заходи по вдосконаленню: - програми зайнятості населення району, як одного з позитивних заходів по профілактиці злочинності; - програми соціальної адаптації соціально незахищених верств населення міста, осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі; - корекційної програми осіб, які вчинили насильство в сім’ї та ін. |
2026- 2029 | ВП № ХРУП ГУНП, Волочиська міська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 4.2. | Поновити обліки житла, де проживають особи похилого віку, самотні, особи визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки або піклування та хворі на алкоголізм і наркоманію, з метою запобігання фактам знущання над ними, незаконного відчуження їх житла. Територіальним лікувальним закладам виділити в окрему групу психічно хворих, самотніх, а також недієздатних для оформлення опікунства або піклування у відповідних комісіях на місцях та вести за ними облік регулярного медичного контролю. | 2026 | Волочиська міська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 4.3. | Забезпечити проведення спільних нарад, вироблення відповідних спільних рішень та організацію їх виконання керівниками відділу поліції № 2 Хмельницького РУП ГУНП в Хмельницькій області, служби у справах дітей, працівниками управління у справах сім’ї та молоді, освіти та інших зацікавлених органів з проблем профілактики бездоглядності та правопорушень серед дітей, правового виховання молоді, роботи з проблемними сім’ями. | щоквартально | ВП №2 ХРУП ГУНП, Волочиська міська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 4.4. | З метою охоплення навчанням дітей та учнівської молоді провести цільові рейди по виявленню та поверненню до навчальних закладів дітей, які не приступили до навчання. Передбачити їх правовий та соціальний захист, усунення факторів негативного впливу на дітей, притягнення згідно з чинним законодавством до адміністративної відповідальності батьків або осіб, що їх заміняють, за невиконання обов’язків по вихованню дітей. | 2026- 2029 | Волочиська міська рада, ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 4.5. | Забезпечити вдосконалення право виховної та профілактичної роботи в закладах освіти сільської ради, створення системи ранньої профілактики протиправної поведінки дітей. Покращити психолого-педагогічне діагностування дітей, проведення з ними індивідуальної право виховної роботи, своєчасне виявлення неблагополучних сімей, їх облік, систематичну перевірку умов утримання та виховання в них дітей, надання таким сім’ям адресної допомоги. | 2026- 2029 | Волочиська міська рада, ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 4.6. | Здійснити заходи щодо забезпечення зайнятості підлітків та молоді, збереження та розширення мережі відпочинку, клубів, гуртків, дитячо-юнацьких об’єднань за інтересами. Сприяти індивідуальному працевлаштуванню учнівської молоді у вільний від навчання час і під час канікул. | 2026- 2029 | Волочиська міська рада, ВП №2 ХРУП ГУНП, | Фінансування не потребує | ||||
| 4.7. | Використовувати можливості преси для формування духовної культури дітей і молоді, започатковувати в газетах друкування матеріалів з пропаганди здорового способу життя, правової освіти дітей та молоді, запобігання негативних проявів у їх середовищі. Проводити благодійні культурно-мистецькі акції з метою пропаганди здорового способу життя. | 2026- 2029 | Волочиська міська рада | Фінансування не потребує | ||||
| 5. | Матеріально-технічне і кадрове забезпечення: | |||||||
| 5.1. | Посилити роботу по підбору на службу в Національну поліцію України осіб, які відповідають вимогам Закону України «Про Національну поліцію», з метою зміцнення професійного ядра відділу поліції № 2 Хмельницького РУП ГУНП в Хмельницькій області і. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 5.2. | Покращити роботу по професійному орієнтуванню випускників шкіл сільської ради для їх підготовки та направленням за погодженням з педагогічними колективами шкіл до навчальних закладів із специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 5.3. | Забезпечити неухильне виконання законів України, указів Президента України, спрямованих на зміцнення дисципліни і законності в діяльності працівників відділу поліції № 2 Хмельницького РУП ГУНП в Хмельницькій області. Рішуче очищати ряди поліції від співробітників, які порушують права та законні інтереси громадян та скоюють діяння, що компрометують органи поліції та знижують авторитет і довіру населення до поліції. | 2026- 2029 | ВП №2 ХРУП ГУНП | Фінансування не потребує | ||||
| 5.4. | Розглядати питання щодо виділення коштів з бюджету та надання відповідної фінансової і матеріальної допомоги відділу поліції № 2 Хмельницького РУП ГУНП в Хмельницькій області з метою забезпечення найнеобхідніших потреб в придбанні матеріальних цінностей, а саме паливно-мастильних матеріалів для службового автотранспорту, запчастин для поточного та позапланового ремонту службового автотранспорту, спеціальної техніки, оргтехніки, апаратного та програмного забезпечення, систем відеонагляду та їх обслуговування, проведення ремонтів службових приміщень та інше, відповідно до клопотання підрозділу. | 2026- 2029 | Волочиська міська рада | Міський бюджет | 3 500 000 | 3 500 000 | 3 500 000 | 3 500 000 |
| ВСЬОГО КОШТІВ: | 5 000 000 | 5 000 000 | 5 000 000 | 5 000 000 | ||||
| 20 000 000 | ||||||||
Секретар ради Оксана ПЕНДРАК

