ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

ПЕНДРАК Оксана Михайлівна

Доповідач:

ПЕНДРАК Оксана Михайлівна

Підготував:

Пендрак Оксана Михайлівна

Галузь:

Державне управління і кадрова політика

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

26.05.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 465
Про внесення змін до рішення LІІ сесії міської ради від 20 грудня 2024 року №5-52/2024

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА

Волочиської міської територіальної громади

VІІІ скликання

LVІІ сесія

Р І Ш Е Н Н Я

Про внесення змін до рішення LІІ сесії міської ради від 20 грудня 2024 року №5-52/2024

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», Постанови Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2024 р. N 484 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268» та наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються у процесі виконання бюджету», керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, частиною першою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за рекомендацією постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та співробітництва,

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до рішення LІІ сесії міської ради від 20 грудня 2024 року №5-52/2024 «Про затвердження структури та загальної чисельності працівників апарату Волочиської міської ради, інших виконавчих органів ради та кошторису видатків на 2025 рік», а саме :
    1. Затвердити додаток 1 до рішення в новій редакції (додається);
    2. Пункт 2 рішення викласти в такій редакції :

«2. Затвердити загальну чисельність працівників апарату Волочиської міської ради та її виконавчих органів у кількості 146,5 штатних одиниць.»

Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО

Додаток 1

до рішення LVІІ сесії міської ради

від червня 2025 року № -57/2025

Структура апарату та виконавчих органів

Волочиської міської ради

Найменування посади, структурного підрозділу Кількість штатних одиниць
Міський голова 1
Секретар ради 1
Заступники 2
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету 1
Староста 24
Апарат ради 1
Головний спеціаліст апарату ради 1
Виконавчі органи та структурні підрозділи
Відділ праці, зайнятості населення та внутрішнього аудиту 2
Начальник, інспектор праці з повноваженнями внутрішнього аудитора 1
Головний спеціаліст, інспектор праці 1
Відділ обліку і звітності 4
Начальник 1
Головний спеціаліст 3
Відділ економічного та агропромислового розвитку, інвестицій, регуляторної діяльності 3
Начальник 1
Головний спеціаліст 2
Відділ містобудування та архітектури 3
Начальник 1
Головний спеціаліст 1
Головний спеціаліст –інспектор з благоустрою 1
Відділ земельних відносин та екології 4
Начальник 1
Головний спеціаліст 3
Відділ приватизації, житлово-комунального господарства та комунальної власності 3
Начальник 1
Головний спеціаліст 2
Загальний відділ 23,5
Начальник 1
Головний спеціаліст 3
Головний спеціаліст з кадрових питань 1
Діловод 18,5
Організаційно-інформаційний відділ 4
Начальник 1
Головний спеціаліст 3
Відділ цифрової трансформації 3
Начальник 1
Головний спеціаліст 2
Юридичний відділ 4
Начальник 1
Головний спеціаліст 3
Відділ соціально-психологічної, правової підтримки захисників, захисниць та членів їх сімей 4
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Відділ з питань цивільного захисту , охорони праці та мобілізаційної роботи 4
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Сектор господарського забезпечення 20
Завідувач господарством 3
Водій автотранспортних засобів 1
Прибиральник службових приміщень 12
Сторож 4
Самостійні виконавчі органи (юридичні особи)
Відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради 15
Начальник відділу , державний реєстратор 1
Державний реєстратор 5
Адміністратор 9
Відділ освіти, молоді та спорту 4
Начальник 1
Головний спеціаліст 2
Головний спеціаліст з кадрових питань 1
Відділ культури і туризму 3
Начальник 1
Головний спеціаліст 2
Відділ соціального захисту населення 5
Начальник 1
Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку та звітності 1
Головний спеціаліст 3
Фінансовий відділ 4
Начальник 1
Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку та звітності 1
Головний спеціаліст 2
Служба у справах дітей 4
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Усього: 146,5

Секретар ради Оксана ПЕНДРАК