ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Чорняк Віта Вікторівна

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

II

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

27.02.2025

Підготував:

Чорняк Віта Вікторівна

Галузь:

Охорона громадського порядку і правова політика

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    18
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 7-54/2025
Про затвердження Положення про відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради у новій редакції

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА

Волочиської міської територіальної громади

VІІІ скликання

LІV сесія

Р І Ш Е Н Н Я

27 лютого 2025 року Волочиськ № 7 -54/2025

Про затвердження Положення про відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради у новій редакції

Керуючись Законами України «Адміністративні послуги», «Про Державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з розширенням надання адміністративних послуг,

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Затвердити Положення про відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради у новій редакції згідно з додатком .

2. Привести у відповідність юридичну адресу змінити з «вул. Незалежності, 86, м. Волочиськ, Волочиського району, Хмельницької області» на «вул. Незалежності, 86, м. Волочиськ, Хмельницький район, Хмельницької області».

3. Вважати таким, що втратило чинність рішення ХLVІІІ сесії міської ради від 18 жовтня 2024 року № 17-48/2024 «Про зміну юридичної адреси та затвердження Положення про відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради».

4. Уповноважити начальника відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради Чорняк Віту Вікторівну на підписання Положення.

5. Контроль за виконання рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, прав людини та законності та начальника відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради Чорняк В.В.

Секретар ради Оксана ПЕНДРАК

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення LІV сесії міської ради

27 лютого 2025 року №7-54/2025

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради

І. Загальні положення

1.1. Відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради (далі — відділ) є відокремленим структурним підрозділом виконавчого комітету Волочиської міської ради з правом юридичної особи, що утворюється рішенням сесії Волочиської міської ради з метою здійснення матеріально – технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Волочиської міської ради (далі – ЦНАП).

1.1.1. Скорочене найменування відділу : Відділ із забезпечення діяльності ЦНАП

1.2. У своїй діяльності відділ підзвітний і підконтрольний міському голові.

1.3. У своїй роботі керується: Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Положенням про Центр надання адміністративних послуг Волочиської міської ради, Регламентом Центру надання адміністративних послуг Волочиської міської ради, рішеннями сесій Волочиської міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями голови міської ради, а також цим Положенням.

1.4. Адміністратори, державні реєстратори та спеціалісти відділу призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою, за результатами конкурсу.

ІІ Завдання та функції Відділу

2.1. Основними завданнями та функціями Відділу є:

2..1.1 Забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

2.1.2 Узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до її повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд міської ради;

2.1.3 Взаємодія з іншими органами державної реєстрації – місцевими державними адміністраціями, підприємствами, установами, організаціями з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

2.1.4 Надання платних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

2.1.5 Надання інформації про державну реєстрацію прав з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

2.1.6 Прийняття та видача документів, пов'язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації про державну реєстрацію прав з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відповідно до законодавства;

2.1.7 Здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відповідно до законодавства;

2.1.8 Надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відповідно до законодавства;

2.1.9 Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ;

2.1.10. Реалізація державної політики з питань організації роботи з проведення державної реєстрації актів цивільного стану;

2.1.11. Відділ забезпечує ведення журналів реєстрації актів цивільного стану в межах своєї компетенції та архівне збереження документації ;

2.1.12. Відділ забезпечує отримання зберігання та видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

2.1.13. Забезпечення реалізації повноважень органів місцевого самоврядування у сфері регулювання відносин, пов’язаних зі свободою пересування та вільним вибором місця проживання як суб’єкт надання таких послуг, на засадах:

- дотримання законодавства з питань здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання та законодавства у сфері захисту персональних даних.

-взаємодії між реєстрами територіальних громад інших адміністративно-територіальних одиниць та Єдиним демографічним реєстром.

2.1.14. Реалізація державної політики з питань Міграційної служби;

2.1.15. Державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів, заміна посвідчень водія та інші адміністративні послуги може проводитися через відділ, на основі рішень, узгоджених між сервісними центрами МВС, суб’єктом надання таких послуг та міською радою

2.1.16. Організація та ведення роботи із забезпечення ведення військового обліку громадян та інших послуг на території Волочиської міської територіальної громади

2.1.17 Реалізація державної політики з питань надання адміністративних послуг та дозвільної системи у сфері господарської діяльності на території Волочиської міської територіальної громади ;

2.1.18 Організація надання адміністративних послуг, в тому числі видачі документів дозвільного характеру у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2.1.19. Надання адміністративних послуг соціального характеру;

2.1.20. Надання адміністративних послуг Національної поліції;

2.1.21. Надання адміністративних послуг Держпродспоживслужби;

2.1.22. Надання адміністративних послуг Держпраці;

2.1.23. Надання адміністративних послуг містобудування та архітектури;

2.1.24. Надання адміністративних послуг з виїздом до суб»єкта звернення;

Забезпечується шляхом проведення виїзних прийомів адміністратора за місцем проживання/перебування (місцезнаходженням) суб’єкта звернення або за іншою адресою, зазначеною ним, у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

2.1.25. Надання адміністративних послуг через відділені робочі місця

- віддалене робоче місце с. Копачівка

- віддалене робоче місце с. Курилівка

- віддалене робоче місце с. Маначин

- віддалене робоче місце с. Соломна

- віддалене робоче місце с. Яхнівці та інші старостинські округи громади

- віддалене робоче місце м. Волочиськ, вул. Незалежності 68А.

2.1.25. Керівництво та відповідальність за організацію діяльності Центру надання адміністративних послуг та забезпечення взаємодії між його учасниками щодо здійснення функціональних обов’язків;

2.1.26. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

2.1.27. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора ЦНАПу та суб’єктів надання адміністративних послуг.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та здійснює контроль за їх реалізацією;

- Організовує надання та надає адміністративні послуги через постійно діючий робочий орган міської ради ЦНАП ;

- Сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників Відділу;

- Роз’яснює громадянам та підприємствам, установам та організаціям положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції ;

- Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

- Готує матеріали та проекти рішень у сфері надання адміністративних послуг на розгляд виконкому та міської ради;

- Бере участь у підготовці звітів голови міської ради;

- Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові міської ради;

- Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

- Готує ( бере участь у підготовці) проекти угод, договорів робочих груп у межах своїх повноважень;

- Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

- Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

- Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ;

- Аналізує стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку у галузі надання адміністративних послуг та видачі дозвільних документів у межах міської ради та вживає заходів до усунення недоліків;

- Забезпечує облаштування у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційних стендів із зразками відповідних документів та інформації в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги;

- Забезпечує здійснення посадовими особами прийому суб’єктів звернень згідно з графіком, затвердженим головою міської ради;

- Забезпечує надання суб’єкту звернення, який звернувся за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), інформації про порядок надання адміністративних послуг;

- Забезпечує облаштування скриньки для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, проведення щорічного аналізу таких зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів.

- Організовує надання суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

- Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації або подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

- Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

- Організовує здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

- Забезпечує надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

- Здійснює інші передбачені законом повноваження.

ІІІ. Права відділу

Відділ має право:

3.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3.2. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

3.3. Вносити на розгляд голови міської ради проекти рішень та розпоряджень, доповідні записки, пропозиції з питань, що віднесені до компетенції Відділу;

3.4. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради у галузі надання адміністративних послуг. Також подавати пропозиції щодо належного матеріально – технічного забезпечення діяльності ЦНАП.

3.5. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;

3.6. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до компетенції відділу.

ІV. Організація роботи відділу

4.1. Відділом забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг або безпосередньо через суб’єкт надання адміністративних послуг.

4.2. Перелік адміністративних послуг, надання яких забезпечує відділ через ЦНАП, визначається рішенням сесії міської ради та включає адміністративні послуги органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, визначається законом.

4.3. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в відділі звертається до адміністратора — посадової особи міської ради або суб’єкта надання адміністративних послуг

4.4. Кількість адміністраторів, державних реєстраторів та спеціалістів які працюють у відділі, визначається міською радою.

4.5. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурним підрозділами міської ради, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

4.6. Відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Волочиської міської ради очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою міської ради згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.

4.7. Структура відділу, його штатна чисельність, посадові оклади , перелік адміністративних послуг та положення про відділ затверджуються сесією міської ради, а надбавки стимулюючого характеру його працівникам встановлюються головою міської ради.

4.8. Начальник відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Волочиської міської ради є керівником Центру надання адміністративних послуг Волочиської міської ради, як постійно діючого робочого міської ради. У разі його відсутності обов’язки начальника відділу виконує один із працівників відділу відповідно до розподілу обов’язків.

4.9. Начальник відділу, керівник ЦНАП :

4.9.1. Здійснює керівництво відділом, організовує його діяльність, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, несе персональну відповідальність за результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у Відділі;

4.9.2. Затверджує посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов'язки між ними;

4.9.3. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого комітету Волочиської міської ради;

4.9.4. Вживає заходів до удосконалення, організації та підвищення ефективності роботи відділу;

4.9.5. Звітує перед головою міської ради про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

4.9.6. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях сесії питань, що належать до компетенції відділу та розробляє проекти відповідних рішень;

4.9.7. Може брати участь у засіданнях представницьких органів територіальної громади.

4.9.8. Представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, іншими органами територіальної громади, органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва міської ради;

4.9.9. Координує діяльність адміністраторів, державних реєстраторів , спеціалістів відділу контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4.9.10. Організовує інформаційне забезпечення роботи відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

4.9.11. Вносить пропозиції голові міської ради, щодо матеріально-технічного забезпечення відділу;

4.9.12. Розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів державних реєстраторів , спеціалістів відділу;

4.9.13. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання; Накази начальника відділу, що суперечать чинному законодавству, можуть бути скасовані головою міської ради.

4.9.14 Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

4.9.15. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

4.9.16. Подає на затвердження міському голові проекти кошторису та штатного розпису Відділу у межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.

4.9.17. Здійснює інші повноваження, визначені законом та згідно посадової інструкції.

V. Заключні положення

5.1. Відділ фінансується за рахунок коштів бюджету Волочиської міської ради, які виділені на його утримання.

5.2. Матеріально-побутові, соціальні та інші трудові права забезпечуються працівникам відділу відповідно до чинного законодавства України.

5.3. Відділ є юридичною особою публічного права, може мати самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки.

Секретар ради Оксана ПЕНДРАК