ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Коломієць Анатолій Миколайович


Доповідачі:


Коломієць Анатолій Миколайович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XIV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

964

Дата реєстрації:

27.11.2025

Проголосовано:

03.12.2025 11:16:45

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 964

Текст:



ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ



ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА



Волочиської міської територіальної громади



VІІІ скликання



LХVІ сесія



Р І Ш Е Н Н Я



Про затвердження Плану розвитку комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Волочиської міської ради на 2026-2028 роки



Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Наказом Міністерства здоров’я України від 31.07.2020  № 1742 «Про затвердження Типової форми плану розвитку закладу охорони здоров’я» зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 2020 року за № 789/35072,



міська рада



ВИРІШИЛА:




  1. Затвердити План розвитку комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2026-2028 роки додається .

  2. Контроль за виконанням цього рішення  доручити постійній комісії з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, туризму, молоді та спорту (голова комісії Бойчук І.Т.) та директору КП «ЦПСД» Коломієць А.М..

    Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    рішення LХVІ сесії міської ради

    від 12.2025 р.№ -66/2025

    План розвитку

    комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Волочиської міської ради на 2026-2028 роки

    Найменування ЗОЗ: Комунальне підприємство « Центр первинної медико-санітарної допомоги» Волочиської міської ради

    Код ЄДРПОУ: 42130081

    Адреса: Хмельницька обл. Хмельницький р-н., м. Волочиськ, вул. Незалежності, 64

    Керівник: Коломієць Анатолій Миколайович

    Контактний телефон: 0972392314

    Електронна пошта: volrcpmsd@ukr.net

    Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Волочиської міської ради входить до Хмельницького госпітального округу, надає первинну медичну допомогу 27218 жителям на території Волочиської ТГ. До складу КП "ЦПМСД" входить 7 амбулаторій, 18 ФП та 6 МПТБ.

    РОЗДІЛ І. Програма організаційно - управлінських змін

    1.Заходи з реорганізації КП "ЦПМСД"

    Згідно Закону України від 09.01.2025 № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об'єднань юридичних осіб» КП "ЦПМСД" планує перетворення на комунальне некомерційне товариство протягом трирічного перехідного періоду, з 28.08.2025 до 28.08.2028. 































































    ЗАХОДИ Відповідальний ТЕРМІН ВИОНАННЯ
    1. Подати заяву засновнику та отримати рішення про зміну найменування КП у КНТ Директор

    Юрисконсульт
    2026-2028 роки
    2 Підготувати і затвердити у новій редакції установчі документи і локальні акти колективного договору, статуту, фінансового плану, положень, порядків та ін. Директор

    Медичний директор

    Головний бухгалтер

    Юрисконсульт
    2026-2028 роки
    3 Повідомити орган ліцензування про зміни та отримати Витяг Ліцензійного реєстру з медичної практики Директор

    Медичний директор

    Юрисконсульт
    2026-2028 роки
    4 Внести зміни в реєстрі юридичних осіб, майнових прав Юрисконсульт 2026-2028 роки
    5 Отримати електронні підписи та печатки Директор 2026-2028 роки
    6 Провести інвентаризацію та передачу майна Директор

    Головний бухгалтер
    2026-2028 роки
    7 Переукласти та укласти додаткові угоди з НСЗУ, договори оренди Директор

    Юрисконсульт
    2026-2028 роки
    8 Пройти ідентифікацію в Банках Головний бухгалтер 2026-2028 роки
    9 Актуалізувати інформації на вивісках та інформаційних ресурсах Центру та у відокремлених структурних підрозділах Інженер - програміст 2026-2028 роки



    2. Заходи з впровадження ефективної структури управління

    КП "ЦПМСД"

    ПЛАН

    з розроблення та впровадження ефективної структури управління




























    ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
    1 Обговорення в колективі пропозицій щодо ефективної структури управління закладом, затвердження структури закладу Директор

    Юрисконсульт

    Головний бухгалтер
    щорічно
    2 Внесення змін до Колективного договору Директор

    Юрисконсульт

    Голова профспілкового комітету
    при внесенні змін
    3 Подання документів для внесення змін до ліцензії при наявності змін в структурі закладу Директор

    Медичний директор

    Юрисконсульт
    при внесенні змін



    Структура КП "ЦПМСД" станом 01.10.2025
































































































































































































































    Назва структурного підрозділу Кількість штатних посад Кількість фізичних осіб Кількість ліжок стаціонару
    всього з них лікарів
    Керівний склад 4,0 4 0 -
    Фінансово- господарський персонал 21,0 20 0 -
    Інформаційно-аналітичний кабінет 3,0 3 0 -
    Відділ інфекційного контролю 2,0 1 0 -
    Волочиська АЗПСМ 53,0 39 14 -
    ФП с. Поляни 1,0 1 0 -
    ФП с.Тарноруда 1,0 1 0 -
    ФП с. Вочківці 0,5 1 0 -
    ФП с.Зайчики 0,5 0 0 -
    Користовецька АЗПСМ 4,0 5 1 -
    ФП с. Бальківці 0,5 1 0 -
    ФП с. Рябіївка 0,5 1 0 -
    ФП с. Курилівка 0,5 1 0 -
    Гарнишівська АЗПСМ 3,0 3 1
    ФП с.Маначин 0,5 0 0
    Копачівська АЗПСМ 3,5 3 1
    ФП с. Мислова 0,5 1 0 -
    ФП с. Лозова 0,5 1 0 -
    ФП с. Федірки 1,0 2 0 -
    Авратинська АЗПСМ 5,0 5 1 -
    ФП с.Ожигівці 0,5 1 0 -
    ФП с.Щаснівка 0,5 1 0 -
    Соломнянська АЗПСМ 4,5 4 0 -
    ФП с.Гречана 0,5 1 0 -
    ФП с.Ріпна 0,5 0 0 -
    Лонковецька АЗПСМ 3,5 4 1 -
    ФП с. Попівці 1,5 2 0 -
    ФП с. Холодець 0,5 1 0 -
    ФП с.Чухелі 0,5 1 0 -


  3. Маршрути пацієнтів для надання пріоритетних послуг (за наказами ДОЗ ОВА) та навчання медичних працівників щодо них



В КП "ЦПМСД" розроблені клінічні маршрути пацієнтів для надання первинної медичної допомоги при гострому мозковому інсульті, гострому інфаркті міокарда, при виявлені хворого з туберкульозом відповідно до наказів ДОЗ ОВА та маршрути пацієнтів відповідно уніфікованих протоколів.



План заходів з дотримання маршрутизації пацієнтів




































ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
1 Переглянути наявні маршрути пацієнтів для надання первинної медичної допомоги та розробляти нові маршрути на основі МОЗ України та ДОЗ ОВА Медичний директор

Члени комісії по розробці маршрутів пацієнтів
По потребі
2 Проведення занять з лікарями щодо дотримання маршрутизації пацієнтів при наданні первинної медичної допомоги Медичний директор Згідно планів занять
3 Контроль дотримання маршрутизації пацієнтів при наданні первинної медичної допомоги шляхом проведення контролю якості роботи лікарів Комісія з контролю

якості роботи лікарів
Щоквартально
4. Інформування медичних працівників про внесення змін до протоколів надання ПМД та маршрутизації пацієнтів Медичний директор При

наявності змін


РОЗДІЛ II. Програма фінансово-економічної діяльності




  1. Оцінка стану фінансування КП "ЦПМСД" за 2023-2025 роки



































































    Джерело доходів 2023

    рік (факт)
    % 2024 рік (факт) % 2025

    рік (план)
    %
    Кошти від НСЗУ 25318,2 81,1 27750,5 82,3 34462,3 75,3
    Бюджетні кошти 2996,4 9,5 3462,7 10,3 5317,0 11,6
    Кошти за оренду вільних приміщень та енергоносіїв 292,0 0,9 297,1 0,8 550,0 1,2
    Кошти від медичних послуг 245,3 0,8 145,8 0,5 450,0 1,0
    Інші надходження (в т. ч. благодійна допомога) 2370,66 7,7 2045,9 6,1 5000,0 10,9
    Разом 31222,5 100 33702,0 100 45779,3 100

    Оцінка фінансування КП "ЦПМСД" за останні три роки виявила чітку структуру джерел надходжень:

    - кошти НСЗУ (81–82%): Основну та найбільшу частину бюджету формують кошти, отримані за договорами з Національною службою здоров'я України (НСЗУ) за надані медичні послуги населенню. Цей показник підтверджує високу залежність стійкості КП "ЦПМСД" від Програми медичних гарантій.

    - місцеві бюджети (9–10%): Значний обсяг підтримки надходить від місцевих бюджетів. Ці кошти спрямовуються на оплату комунальних послуг, енергоносіїв та реалізацію місцевих програм, що є критично важливим для забезпечення базової операційної діяльності.

    - благодійні надходження (6–8%): Вагому частку становлять благодійні та гуманітарні надходження. Ця категорія включає централізоване постачання медикаментів та медичних виробів, що значно зменшує фінансове навантаження на КП "ЦПМСД" та дозволяє підтримувати належний рівень матеріально-технічного забезпечення, особливо в умовах додаткових викликів.

    Така структура фінансування демонструє, що, попри домінування державного фінансування через НСЗУ, КП "ЦПМСД" має диверсифіковану підтримку, де місцева влада та гуманітарні партнери відіграють ключову роль у покритті операційних потреб та покращенні матеріальної бази.

  2. Аналіз реалізації програми медичних гарантій: перелік пакетів медичних послуг та суми фінансування, на які укладено договори з НСЗУ














































    з/п
    Договір 2023

    рік

    тис. грн

    (факт)
    2024

    рік

    тис. грн.

    (факт)
    2025

    рік

    тис. грн.

    (діючі)
    1 Надходження коштів з НСЗУ по пакету 1 Первинна медична допомога 23567,9 23101,4 32000,0
    2 Надходження коштів з НСЗУ по пакету 24 Мобільна паліативна медична допомога дорослим і дітям 1705,7 4391,8 1662,3
    3 Надходження коштів з НСЗУ по пакету 41 Супровід та лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги 15,0 70,8 800,0
    4 Надходження коштів з НСЗУ по пакету 51 Супровід і лікування дорослих та дітей з психічними розладами на первинному рівні медичної допомоги 29,6 186,5 0
    РАЗОМ 25318,2 27750,5 34462,3


  3. 4. Очікуваний обсяг коштів на фінансування КП "ЦПМСД" за рахунок місцевих бюджетів та недержавних інвестицій.






























Джерело доходів 2026 рік

(тис. грн.)
2027 рік

(тис. грн.)
2028 рік

(тис. грн.)
Кошти місцевих бюджетів 7500,0 8250,0 9075,0
Кошти за оренду вільних приміщень та інше 600,0 660,0 726,0
Інші надходження (в т. ч. благодійна допомога) 2700,0 2970,0 3267,0


5. Модель впровадження платних послуг



Керуючись частиною десятою статті 18 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 № 2801-XII, постановою КМУ «Деякі питання надання послуг з медичного обслуговування населення за плату від юридичних і фізичних осіб» від 05.07.2024 № 781, Статутом КП "ЦПМСД", які передбачають можливість надання платних послуг з медичного обслуговування населення, відповідно рішення виконавчого комітету Волочиської міської ради від 06.04.2022 № 99 «Про затвердження Положення про Порядок надання платних послуг та тарифів на платні послуги комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Волочиської міської ради у 2022 році на підприємстві впроваджено платні послуги на основі економічно обгрунтованих витрат.



6. Узагальнений план фінансової стійкості



Фінансовий план підприємства


























































































Найменування показника Код рядка Затверджений фінансовий план на 2025 рік, тис.грн. У тому числі за кварталами
I II III IV
1 2 3 4 5 6 7
Матеріальні затрати 400 8151,6 2874,4 1931,4 1429,9 1915,9
Витрати на оплату праці 410 26948,0 7117,0 6817,0 6317,0 6697,0
Відрахування на соціальні заходи 420 5534,0 1463,0 1403,0 1329,0 1339,0
Амортизація 430 700,0 175,0 175,0 175,0 175,0
Інші операційні витрати 440 6718,6 1587,2 1642,2 1867,7 1621,7
Соціальне забезпечення 450 1265,0 316,3 316,3 316,3 316,3
Операційні витрати, усього 460 49317,2 13532,8 12284,8 11434,8 12064,8


7. Інвентаризація наявного медичного обладнання, визначення переліку необхідного медичного обладнання та робіт щодо реконструкції приміщень для його інсталяції



Перелік наявного обладнання станом на 01.10.2025


























































































































































































































































































































































































ПЕРЕЛІК Кількість наявного З них застарілого або потребує заміни Потреба сумарна
Ваги для дітей 28 2
Ваги для дорослих 37
Ростомір 36
Термометр клінічний цифровий, без літієвого акумулятора/безртутний 104 2
Ваги дитячі на пружині, 25кг 3
Апарат для вимірювання кров'яного тиску 40 7 7
Пульсоксиметр 34
Ліхтарик діагностичний 17
Набір діагностичний (офтальмоскоп і отоскоп) 17
Електрокардіограф 9 2 2
Пікфлоуметр 22
Молоточок неврологічний 22
Таблиці для перевірки гостроти зору 17
Апарат для визначення рівня глюкози крові 30 10 10
Портативний дихальний апарат (сумка типу АМБУ) для дорослих і дітей 25
Стаціонарний кисневий концентратор 25
Отоскоп/офтальмоскоп 2
Сумка укладка для сімейного лікаря/сумка-органайзер 15
Сумка-укладка медсестри 12
Холодильний ящик/коробка 2
Носій вакцин 1
Сфігмоманометр

(дорослий) анероїд
4
Опромінювач ультрафіолетоий екранований бактерицидний/бактерицидний настінний/бактерицидна лампа 70
Холодильник для зберігання лікарських засобів та вакцин 49
Термометр медичний (безконтактний термометр) 12 7 7
Морозильна камера для зберігання вакцин з акумулятором холоду 1
Кушетка,в тому числі кушетка-трансформер (гінекологічне крісло) 84 34
Шафа для зберігання лікарських засобів та медичних виробів 18 3
Сповивальний столик 15
H30 Pro Гематологічний аналізатор 1
Автоматичний гематологічний аналізатор КТ 6300 УКТЗЕД 9027 50 00 00Х 1
Аналізатор сечі СІТОLAB READER 300/Напівавтоматичний аналізатор сечі 2
Оклюдер 7
Апарат УЗД з комплектуючими 1
Вимірювальна стрічка 1,5м 23
Гематологічний аналізатор
Пірометр (інфрачервоний, безконтактний термометр) 12
Набір отоскопів у футлярі 1
Столик інструментальний 23 10
Плантограф П3-01М 1
Відсмоктувач медичний 2
«Інфузомат» (Шприцевий насос НЛ-400) 2
Неінвазивна система вентиляції СРАР 1
Ширма медична 5
Утилізатор медичних голок та шприців 20
Юлайзер/Інгалятор 14
Штатив для тривалих вливань склданий ШДВ-С 2
Термоконтейнер 1
Центрофуга лабораторна1
Мікроскоп 1
Портативний телемедичний діагностичний комплекс 2
Стетоскоп бінауральний/фетальний 4
Набір діагностичних ліхтариків 1
Набір назо-, орофарингефльних повітроводів 1
Контейнер для транспортування вакцини з холодогенами 2
Кисневий концентратор 2
Система протипролижнева в комплекті 2
Електродіагностичний спірометричний апарат 1
Візок інвалідний 1
Автоматичний зовнішній дефибрилятор типу Powerhear G5 1
Камертон 6


8. Обгрунтування необхідності капітальних інвестицій (закупівля обладнання, будівництва, ремонт приміщення тощо) і план фінансування заходів з модернізації



План заходів щодо закупівлі необхідного медичного обладнання та проведення робіт щодо ремонту/ реконструкції приміщень для його інсталяції у 2026-2028 роки











































































































































ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ КОШТИ
1 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Щаснівка Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2026 100,00 тис. грн
2 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Курилівка Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2026 200,00 тис. грн
3 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Бальківці Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2026 200,00 тис. грн
4 Здійснити капітальний ремонт актового залу старої поліклініки Волочиської АЗПСМ Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2026 1 000,00 тис. грн
5 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Холодець Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2026 200,00 тис. грн
6 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Зайчики Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2027 200,00 тис. грн
7 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Лозова Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2027 200,00 тис. грн
8 Здійснити капітальний ремонт Копачівської АЗПСМ Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2027 800,00 тис грн
9 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Гречана Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2028 200,00 тис. грн
10 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Мислова Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2028 200,00 тис. грн
11 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Ожигівці Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2028 100,00 тис. грн
12 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Вочківці Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2028 100,00 тис. грн
13 Здійснити поточний ремонт фельдшерського пункту с. Чухелі Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2028 90,00 тис. грн
14 Здійснити капітальний ремонт Гарнишівської АЗПСМ Директор

Головний бухгалтер

Завідувач господарством
2028 500,00 тис грн
15 Придбання електрокардіографа Директор

Головний бухгалтер Головна медична сестра
2027-2028рр. 400,00 тис.грн.
16 Придбання автоматичного аналізатора швидкості осідання еритроцитів Директор

Головний бухгалтер Головна медична сестра
2026-2028р.р. 200,00

тис. грн
17 Оновлення матеріально-технічної бази згідно табеля оснащення Директор

Головний бухгалтер, Головна медична сестра
2026 -2028рр. 900,00

тис. грн.
18 Оновлення комп’ютерного обладнання для лікарів Центру Директор

Головний бухгалтер

Інженер-програміст
2026-2028рр. 300,00

тис. грн.



  1. Оцінка рівня енергоспоживання будівель КП "ЦПМСД" та план - заходів щодо підвищення їх енергетичної ефективності



























ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ КОШТИ
1 Облаштування вхідної групи старої поліклініки Волочиської АЗПСМ Директор

Завідувач господарством
2026 рік 200 тис.грн.
2 Ремонт системи опалення старої поліклініки Волочиської АЗПСМ Директор

Завідувач господарством
2026 рік 200 тис.грн.


РОЗДІЛ ІII. План розвитку кадрових ресурсів



1. Аналіз кадрового забезпечення



Штатних посад лікарів – 28,0;



Зайнятих -19 ( із них сімейних лікарів – 16, педіатрів -2, терапевтів -1)



Лікарів пенсійного віку – 9, що становить 47% від загальної кількості;



Штатних посад середнього медичного персоналу -54,5



Фактично зайнятих середнього медичного персоналу – 56, з них пенсійного віку – 6 ( 10% від загальної кількості)



2. Визначення кадрових потреб



З метою оновлення та поповнення лікарського складу проводиться постійна робота щодо пошуку молодих лікарів та створення умов для їх працевлаштування у нашому закладі.



На період 2026-2028рр, з метою вчасного та якісного надання первинної медичної допомоги задекларованому населенню, виникає необхідність залучення до роботи лікарів за спеціальністю «Загальна практика сімейна медицина», зокрема для роботи у Волочиській амбулаторії загальної практики сімейної медицини.



3. План розвитку кадрових ресурсів щодо залучення нових фахівців та перекваліфікації наявних
























ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
1. Вести постійний контроль за проходженням підготовки медичних працівників на курсах спеціалізації та підвищення кваліфікації, здійснення безперервного професійного розвитку для досягнення належного рівня професійного розвитку лікарів та молодших спеціалістів з медичною освітою Медичний директор

Головна медична сестра

Інспектор з кадрів
постійно
2. Пошук та запрошення на роботу молодих лікарів на спеціальності, які діють у закладі з метою оновлення кадрового потенціалу Директор

Інспектор з кадрів
постійно


РОЗДІЛ IV. План організації та удосконалення захисних споруд цивільного захисту




























































ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
1 Провести корегування та внести зміни до плану цивільного захисту на особливий період та плану реагування на надзвичайні ситуації Інженер з охорони праці постійно
2 Поновлювати місцевий резерв лікарських засобів Головна медична сестра постійно
3 Контролювати стан та якість засобів пожежогасіння, проводити діагностику та перезарядку всіх наявних вогнегасників Інженер з охорони праці постійно
4 Проводити навчання з працівниками підприємства з питань евакуації та пожежогасіння під час виникнення надзвичайних ситуацій, дії працівників під час повітряної тривоги Інженер з охорони праці один раз на пів року
5 Провести лекцію з працівниками підприємства на тему: «Поведінка при виявлені вибухонебезпечних предметів» Інженер з охорони праці один раз на пів року
6 Провести навчання з працівниками з питань:

-правила поведінки при артилерійських обстрілах під час військових дій;

- правила користування засобами радіаційно-хімічного захисту та засобів індивідуального захисту.
Інженер з охорони праці один раз на пів року
7 Проводити наради з керівниками структурних підрозділів щодо підготовки з медико-санітарного забезпечення населення у випадках виникнення екстремальних ситуацій на території регіону. Інженер з охорони праці один раз на пів року
8 Контролювати наявність паливно -мастильних матеріалів для забезпечення генераторів на випадок надзвичайних ситуацій Завідувач господарством

Механік
постійно


РОЗДІЛ V. Програма управління якістю надання медичної допомоги




  1. Впровадження критеріїв та індикаторів якості надання медичної допомоги.

    План

    впровадження критеріїв та індикаторів якості надання медичної допомоги














































    № пп ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
    1 Дотримуватися впроваджених критеріїв контролю якості роботи лікарів та молодших спеціалістів з медичною освітою Медичний директор

    Головна медична сестра
    постійно
    2 Виконання індикаторів якості виконання ПМД Медичний директор

    Комісія з аналізу роботи команд лікарів щодо виконання індикаторів якості
    постійно
    3 Дотримуватися розроблених алгоритмів дій та СОПів дій при надані ПМД Медичний директор

    Головна медична сестра
    постійно
    4 Дотримуватися механізму збору опрацювання скарг та своєчасне реагування на них Медичний директор постійно
    5 Дотримуватися порядку збору зворотного зв'язку від пацієнтів (відгуки, пропозиції, зауваження) та їх системний аналіз Медичний директор постійно
    6 Проводити навчання для медичних працівників закладу щодо розуміння політики якості надання ПМД Медичний директор

    Головна медична сестра
    постійно


  2. Розроблення стандартів сервісного обслуговування пацієнтів при наданні медичної допомоги

    План

    з впровадження стандартів сервісного обслуговування пацієнтів при наданні медичної допомоги













































    № пп ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
    1 Внести зміни у стандарти сервісного обслуговування пацієнтів: Медичний директор

    Головна медична сестра
    Перше півріччя 2026 року
    1.1. Для працівника реєстратури щодо належного спілкування, надання інформації, надання відповідей на запити пацієнтів в т.ч. засобами зв'язку Медичний директор

    Головна медична сестра
    Перше півріччя 2026 року
    1.2. Для лікарів та молодших спеціалістів з медичною освітою щодо коректної поведінки з пацієнтами з дотриманням етики та деонтології, швидкого та якісного надання первинної медичної допомоги Медичний директор

    Головна медична сестра
    Перше півріччя 2026 року
    1.3. Для адміністрації щодо створення комфортних умов перебування для пацієнтів, які звертаються в КП "ЦПМСД" Медичний директор

    Головна медична сестра
    І півріччя

    2026 року
    1.4. Для адміністрації щодо надання інформації особам при їх зверненні Медичний директор

    Головна медична сестра
    І півріччя

    2026 року
    2. Провести тренінги з працівниками КП "ЦПМСД" щодо сервісного обслуговування пацієнтів. Медичний директор

    Головна медична сестра
    ІІ півріччя

    2026 року


  3. План дій з впровадження програми профілактики інфекцій та інфекційного контролю




















































































№ пп ЗАХОДИ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
1 Скласти план роботи комісії з інфекційного контролю Керівник ВІК I квартал 2026р.
2 Здійснювати моніторинг та оцінку заходів

інфекційного контролю
Керівник ВІК щоквартально
3 Здійснювати контроль за виконанням вимог, щодо недопущення випадків заносу інфекційних захворювань та розповсюдження інфекції в умовах закладу серед пацієнтів та медичного персоналу Керівник ВІК щомісяця
4 Здійснювати контроль за дотриманням епідемічно безпечних алгоритмів техніки асептики та дезінфекції у закладі Керівник ВІК

Головна медична сестра
щомісяця
5 Здійснювати контроль забезпечення дотримання умов охорони праці Інженер з охорони праці, головна медична сестра 2 рази на рік
6 Постійний контроль забезпеченості підрозділів засобами індивідуального захисту (маски, медичні рукавички, одноразові халати та рушники) Головна медична сестра щомісяця
7 Здійснювати контроль забезпечення приміщень, у яких проводяться медичні маніпуляції та процедури, достатньою кількістю УФ-опромінювачів відповідно до розрахунків, контроль за їх використанням та заміною Головна медична сестра щоквартально
8 Здійснювати перевірку роботи системи вентиляції в приміщеннях закладу та оцінку її стану. Розроблення заходів щодо забезпечення приміщень закладу природною, механічною, змішаного типу вентиляцією Інженер з охорони праці щоквартально
9 Проводити контроль за поводженням з медичними відходами на території підрозділів закладу, дотримання норм екологічної безпеки Головна медична сестра

Відповідальна особа по поводженню з відходами
щомісячно
10 Проводити контроль за виконанням інструктивно-методичних, директивних документів та епідемічно безпечних алгоритмів з техніки дезінфекції в усіх структурних підрозділах Керівник ВІК

Головна медична сестра
щоквартально
11 Проводити контроль за проведенням дезінфекційних заходів при генеральному та поточному прибиранні Головна медична сестра щоквартально
12 Проводити статистичний аналіз та встановлення цілей щодо покращення профілактики інфекцій та інфекційного контролю Відділ інфекційного контролю щорічно


РОЗДІЛ VІ. Інші програми діяльності ЗОЗ




  1. Заходи з реалізації Державної стратегії розвитку системи протитуберкульозної медичної допомоги населенню, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 1414.

    Рішенням сесії Волочиської міської ради від в грудні 2025 року планується затвердити Програму боротьби із захворюванням на туберкульоз на території Волочиської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (проєкт поданий на розгляд комісії міської ради), яка визначає мету, завдання і шляхи боротьби із захворюванням на туберкульоз у Волочиській ТГ на 2026-2030 роки, враховуючи стратегічні завдання та прогнозовані обсяги фінансового забезпечення. Планується закупівля туберкуліну для проведення туберкулінодіагностики, дооблаштування в АЗПСМ кабінетів ДОТ та майданчиків для збору харкотиння. Інформування населення через засоби масової інформації, соціальні мережі (на сайті закладу, сторінці у фейсбук) про необхідність флюорографічного обстеження населення, проведення вакцинації, дотримання заходів, які стосуються профілактики, діагностики та лікування туберкульозу.

    В 2025 році створено Меморандум про сприяння та подолання туберкульозу та об'єднання спільних зусиль, спрямованих на виявлення, профілактику, діагностику, лікування та здійснення заходів з протидії туберкульозу для досягнення статусу "Громада, вільна від туберкульозу. "В 2026-2028 роках, згідно Меморандуму, планується проводити своєчасне виявлення та діагностику туберкульозу та латентної туберкульозної інфекції серед населення громади, виявляти ключові групи та групи підвищеного ризику захворювання на туберкульоз громади.

  2. Заходи з реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров'я в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням КМУ від 27.12.2017 року № 1018



Забезпечення доступності допомоги пацієнтам щодо психічного здоров'я. Підвищення рівня обізнаності населення щодо психічного здоров'я та подолання стегматизації, зменшення дискримінації та порушення прав людини. Удосконалення системи формування та підтримки професійних компетентностей медичних працівників, підвищення рівня знань у сфері психічного здоров'я. Розроблення та впровадження заходів з профілактики проблем психічного здоров'я на рівні первинної медичної допомоги.




  1. Заходи з інформування населення про впровадження змін в системі охорони здоров'я

    Зміни в системі охорони здоров'я та інша важлива інформація викладається на офіційному сайті КП "ЦПМСД" та інформаційних стендах закладу.

  2. Інші заходи, визначені власником



Рішенням сесії Волочиської міської ради від 08.10.2025 року № 13-64/2025, затверджена Програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги Волочиської міської ради на 2026-2030 роки, яка визначає мету, завдання і шляхи розвитку первинної медико-санітарної допомоги Волочиської територіальної громади на 2025-2030 роки, враховуючи стратегічні завдання та прогнозовані обсяги фінансового забезпечення.



Програма розрахована на 5 років, має 2 завдання, які направлені на виконання заходів програми адаптованих до рівня потреб та можливостей громади, реалізація програми буде здійснюватися шляхом співпраці медичних закладів первинного рівня та органів місцевого самоврядування у визначених напрямках діяльності.



Завдання №1. Надання населенню первинної медичної допомоги.



Напрямки (заходи) виконання:



1. Серцево-судинні та судинно-мозкові захворювання



2. Профілактика онкозахворювань



3. Протидія інфекційних захворювань



4. Лікування пільгових категорій населення.



Плануються виділити кошти на закупівлю електрокардіографів, вакцин від папіломавірусу для дівчаток 13 років, лікарські засоби для надання невідкладної допомоги, дезинфікуючі засоби, на лікування пільгових категорій населення згідно постанов КМУ № 1303. від 17.08.1998 та 1301 від 03.12.2009 .



Завдання №2. Поліпшення матеріально – технічної бази структурних підрозділів комунального підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Волочиської міської ради.




  1. Придбання медичного обладнання, інструментарію, санітарного автотранспорту.

  2. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв та поліпшення матеріально технічної бази.



Секретар ради Оксана ПЕНДРАК