ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Тернавська Оксана В`ячеславівна

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XIV

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Рішення:

Прийнято

Дата прийняття:

03.12.2025

Підготував:

Тернавська Оксана Вячеславівна

Галузь:

Охорона здоровя

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 12-66/2025
Про затвердження Плану розвитку кластерного закладу охорони здоров’я Хмельницького госпітального округу КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» на 2026-2028 роки

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

ВОЛОЧИСЬКА МІСЬКА РАДА

Волочиської міської територіальної громади

VІІІ скликання

LХVІ сесія

Р І Ш Е Н Н Я

03 грудня 2025 року Волочиськ № 12-66/2025

Про затвердження Плану розвитку кластерного закладу охорони здоров’я Хмельницького госпітального округу КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» на 2026-2028 роки

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров`я», Наказом Міністерства здоров’я України від 31.07.2020  № 1742 «Про затвердження Типової форми плану розвитку закладу охорони здоров’я» зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 серпня 2020 рокуза № 789/35072,

міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити План розвитку кластерного закладу охорони здоров’я Хмельницького госпітального округу КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» на 2026-2028 роки додається .
  2. Контроль за виконанням цього рішення  доручити постійній комісії з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, туризму, молоді та спорту (голова комісії Бойчук І.Т.) та директору КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня Чубару В.М..

Міський голова Костянтин ЧЕРНИЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення LХVІ сесії Волочиської міської ради

від 03 грудня 2025 року 12-66/2025

План розвитку кластерного закладу охорони здоров’я

Хмельницького госпітального округу на 2026-2028 роки

Комунальне некомерційне підприємство

«Волочиська багатопрофільна лікарня»

Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області

Код ЄДРПОУ: 02004195

Адреса: 31200, вул. Незалежності, 68, м. Волочиськ, Хмельницька область

Керівник: Чубар Віктор Миколайович

Контактний телефон: (03845) 4-03-40

Електронна пошта: licarnia@ukr.net

Загальна частина

КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» Волочиської міської ради Волочиської міської ради Хмельницького району Хмельницької області (Підприємство) є закладом охорони здоров’я, який діє у відповідності до законодавства України про охорону здоров’я та Статуту закладу. Засновником, власником і органом управління майном підприємства є Волочиська міська територіальна громада.

Основною метою функціонування Підприємства є надання пацієнтам відповідно до законодавства спеціалізованої (вторинної) медичної допомоги та забезпечення медичного обслуговування населення. Пріоритетними напрямками діяльності Підприємства є:

- забезпечення доступної та якісної медичної допомоги, у тому числі пільговим категоріям населення;

- підвищення рівня задоволеності пацієнта;

- укладання угоди між Підприємством та Національною службою здоров’я України (НСЗУ);

- перегляд штатів відповідно до потреб у медичних послугах;

- покращення матеріально-технічної бази;

- оптимізація та інформатизація діяльності закладу;

- впровадження нових сучасних технологій та методів лікування;

- виконання протиепідемічних заходів з метою попередження інфекційної захворюваності;

- наявність якісних медичних препаратів, вакцин та витратних матеріалів;

- підвищення кваліфікації медичного персоналу шляхом безперервного професійного розвитку;

- забезпечення дотримання медичним персоналом норм лікарської етики та деонтології.

Перспективними напрямками розвитку лікарні є впровадження хірургії одного дня, розширення діагностичних послуг, ендоскопія, розширення послуг з лабораторних досліджень, збільшення ліжок з паліативної допомоги.

Місією діяльності Підприємства являється медичне обслуговування населення, надання медичної допомоги та послуг в амбулаторних та стаціонарних умовах за видами медичної допомоги, лікарськими спеціальностями та спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою відповідно до отриманої Підприємством ліцензії на медичну практику та на основі професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників.

І. Програма організаційно-управлінських змін

  1. Заходи з впровадження ефективної структури управління закладом.

    з/п
    ЗаходиТермін виконання
    1.Розширення спектру та покращення якості медичних послуг у межах передбаченого договором на медичне обслуговування з НСЗУ 2026-2028 роки
    2.Підвищення кваліфікації медичного персоналу шляхом безперервного професійного розвитку.2026-2028 роки
    3.Забезпечення укомплектування штатних посад у закладі відповідно до отриманих пакетів медичних послуг.2026-2028 роки
    4.Розвиток медичної та фізичної реабілітації.2026-2028 роки
    5.Удосконалення офіційного сайту закладу щодо інформування про діяльність закладу, перелік медичних послуг та інше2026-2028 роки
    6.Співпраця з власником закладу та іншими територіальними громадами2026-2028 роки
    7.Співпраця з іншими медзакладами області для обміну досвідом та спільного використання кадрового потенціалу і діагностичних можливостей.2026-2028 роки
    8.Зміцнення матеріально-технічної бази лікарні шляхом проведення поточних ремонтів, придбання діагностичного та лікувального обладнання, а також проведення сервісного обслуговування та ремонту обладнання.2026-2028 роки
    9.Пошук додаткових джерел фінансування ( гранти, проєкти, партнерство)2026-2028 роки
    10. Впровадження заходів з енергоефективності.2026-2028 роки
  2. Маршрути пацієнтів для надання пріоритетних послуг (за наказами ДОЗ ОВА) та навчання медичних працівників щодо них.

Наказом ДОЗ ОВА розроблено маршрут пацієнтів для надання пріоритетних послуг:

  • від 04.02.2025р. №16 «Про маршрутизацію пацієнтів для надання медичної допоги при гострому мозковому інсульті»,
  • від 01.04.2025 № 40 « Про надання паліативної медичної допомоги в області»;
  • від 10.01.2025р №04 «Про маршрутизацію пацієнтів для надання медичної допомоги при політтравмі»
  • від 10.01.2025р №6 «Про маршрутизацію вагітних та роділь на пологи»

Проведено навчання медичних працівників щодо вищевказаних наказів.

  1. Заходи зі збільшення частки амбулаторної медичної допомоги у структурі медичної допомоги, що надається ЗОЗ.
    Забезпечення постійного розвитку та розширення практичного запровадження у
    лікарні технологій амбулаторної хірургії (хірургії одного дня).
    2026-2028 роки
    Забезпечення амбулаторних кабінетів сучасним діагностичним обладнанням 2026-2028 роки
  2. Заходи зі зменшення тривалості середнього терміну лікування у стаціонарі.

п/п
ЗаходиТермін виконання
1. При плановій госпіталізації пацієнтів вимагати від лікарів, які їх скеровують, повного догоспітального обстаження пацієнтів.2026-2028 роки
2. Використовувати доказову медицину та дотримуватись уніфікованих протоколів, що дозволить ефективніше проводити лікування пацієнтів.2026-2028 роки
3.Використовувати потенціал штатного лікаря-психолога для оптимізації термінів лікування та зменшення професійного вигорання медичного персоналу.2026-2028 роки
4.Ширше впроваджувати лапароскопічні оперативні втручання в хірургічному, гінекологічному, ортопедо-травматологічному відділеннях2026-2028 роки

II. Програма фінансово-економічної діяльності

  1. Оцінка стану фінансування ЗОЗ за 2023-2025 роки.
    Фінансування (тис. грн)Джерела фінансування2023 рік2024 рік2025 рік
    1 півріччя
    ДоходиНСЗУ, платні послуги, місцевий бюджет, благодійна допомога143 402,8134 182,8076212,0
    ВитратиНСЗУ, платні послуги, місцевий бюджет, благодійна допомога130 900,54139 217,4875222,0

    Отримані кошти було фактично використано на наступні видатки:
    Фактичні видатки (тис. грн)2023 рік2024 рік2025 рік
    Витрати за елементами, всього у тому числі 130900,54139217,4875222,0
    Матеріальні витрати 29920,1032021,5019902,3
    Витрати на оплату праці 78016,6081958,4041949,4
    Відрахування на соціальні заходи 14967,9015630,308027,7
    Соціальне забезпечення (у т.ч. пільгові пенсії)88,9089,20126,6
    Амортизація5767,06801,703658,0
    Інші операційні витрати 2140,042716,381558,0

    Середньооблікова кількість штатних працівників по закладу становить 393 осіб, з них: лікарі – 76 осіб, середній медичний персонал – 167, молодший медичний персонал – 100, інший персонал – 50 особи.
    Середня заробітна плата лікаря за І півріччя 2025 року по лікарні складає 27777,91 грн, середнього медичного персоналу – 17165,94, молодшого медичного персоналу – 10927,97, іншого персоналу – 12742,31 грн. Кредиторської заборгованості по зарплаті немає, заробітна плата виплачувалася двічі на місяць в повному обсязі з усіма обов’язковими надбавками та доплатами.
  2. Аналіз реалізації програми медичних гарантій.
    На 2025 рік укладені договори з НСЗУ на загальну суму 118 165 761,49 грн за наступними пакетами медичних послуг:
    - Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій на суму 41 237 557,44 грн;
    - Профілактика, діагностика, спостереження, лікування та реабілітація пацієнтів в амбулаторних умовах – 28 381 639,80 грн;
    - Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах – 25 480 199,29 грн;
    - Медична допомога при гострому мозковому інсульті – 3 660 336,0 грн;
    - Лікування осіб із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів із використанням препаратів замісної підтримувальної терапії – 96 238,80 грн;
    - Езофагогастродуоденоскопія – 549 849,60грн;
    - Гістероскопія – 104 144,20 грн;
    - Бронхоскопія – 28 295,28 грн;
    - Стоматологічна допомога дорослим та дітям – 441 211,68 грн;
    - Ведення вагітності в амбулаторних умовах – 1 106 184,0 грн;
    - Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня – 4 317 260,64 грн;
    - Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у стаціонарних умовах – 2 312 973,0 грн;
    - Психосоціальна та психіатрична допомога дорослим та дітям, що надається в центрах ментального (психічного) здоров’я та мобільними мультидисциплінарними командами – 2 489 807,64 грн;
    - Забезпечення кадрового потенціалу системи охорони здоров’я шляхом організації надання медичної допомоги із залученням лікарів-інтернів – 819 840,0 грн;
    - Медичний огляд осіб, який організовується територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки – 2 774 386,0 грн;
    - Стаціонарна паліативна медична допомога дорослим і дітям – 4 157 860,0грн;
    - Мобільна паліативна медична допомога дорослим і дітям – 207 978,12 грн.
  3. Очікуваний обсяг коштів на фінансування ЗОЗ за рахунок місцевих бюджетів.
    Відповідно до фінансового плану Підприємство у 2026 році очікує отримати фінансування з місцевого бюджету в сумі 22 088 тис. грн:
    Тис. грн2026 рік
    усього
    У тому числі за кварталами:
    IIIIIIIV
    Місцевий бюджет22 088,00 5 600,00 5 600,00 5 088,00 5 800,00
  4. Очікуваний обсяг коштів на фінансування ЗОЗ за рахунок недержавних інвестицій.
    Додатковими джерелами фінансування можуть бути: благодійна допомога та кошти грантів; кошти добровільного медичного страхування; оплата лікарні за надані послуги за угодами; надходження за послуги, які надає лікарня поверх нормативів надання безоплатної медичної допомоги; за послуги надані пацієнтам за їх особистої ініціативи; добровільні внески та пожертви; грошові надходження від надання платних послуг населенню, дохід від передавання в оренду нерухомого майна та інші джерела, які не заборонені законодавством України.
    Відповідно до фінансового плану заклад у 2026 році очікує отримати фінансування за рахунок таких інших джерел:
    Тис. грн2026 рік усьогоУ тому числі за кварталами:
    IIIIIIIV
    Дохід від реалізації продукції (платні послуги)1000,0250,0250,0250,0250,0
    Дохід від операційної оренди активів (оренда приміщень)700,00175,00175,00175,00175,00
    Інші доходи від операційної діяльності (комунальні від орендарів, % банку, земельний податок, відшкодування інтернатури)1350,00400,0250,00300,00400,00
  5. Модель впровадження платних послуг.
    Відповідно до Статуту закладу, постанови Кабінету Міністрів України №781 від 05.07.2024р, рішення сесії міської ради від 11 липня 2025р №13-59/2025 в лікарні затверджено перелік платних послуг та встановлено термінал та QR код для їх оплати.
  6. Інвентаризація наявного медичного обладнання, визначення переліку необхідного медичного обладнання та робіт щодо реконструкції приміщень для його інсталяції.
    З метою своєчасної діагностики і ефективного лікування функціонують служби: лабораторна, функціональна, УЗД, рентгенологічна, які щороку нарощують свої можливості. Оснащення медичним обладнанням кожного структурного підрозділу лікарні здійснюється відповідно до табеля оснащення за наказами МОЗ України та вимог пакетів медичних послуг програми медичних гарантій. Перелік наявного медичного обладнанння наведений у таблиці 5.
    З метою впровадження високотехнологічних методик діагностики та лікування, структурні підрозділи закладу потребують дооснащення сучасною медичною апаратурою і обладнанням. Зокрема, такими як, автоматичний біохімічний аналізатор, санітарний автомобіль, велотренажер, тренажер для активного та пасивного застосування, для верхніх та нижніх кінцівок, багатофункціональний реабілітаційний комплекс РК-1, поручень двохярусний для відновлення навиків ходьби, тренажер універсальний (стіл реабілітаційний), тренажер для пасивної реабілітації кінцівок, тренажер комплекс для механотерапії, кабіна для механотерапії з розвантажувальною системою, динамічний вертикалізатор, підйомник реабілітаційний для осіб з обмеженнями життєдіяльності пересувний з електричним приводом, комплект гумових джгутів, гантелі обтяжувачі, терапевтичні еластичні стрічки, реабілітаційні пояси для страхування пацієнтів під час ходьби, ортези, бандажі, слінги, реабілітаційний тренажер для покращення дрібної моторики, тренажер «драбинка для відведення плеча».

    п/п
    ЗаходиТермін
    виконання
    Індикатор виконанняРесурси/
    Бюджет, тис.грн
    1.Придбання біохімічного аналізатора 2026-2028 рікПроведення ефективної лабораторної діагностики1000,0
    2.Придбання обладнання для реабілітаційного відділення: велотренажер, тренажер для активного та пасивного застосування, для верхніх та нижніх кінцівок, багатофункціональний реабілітаційний комплекс РК-1, поручень двохярусний для відновлення навиків ходьби, тренажер універсальний (стіл реабілітаційний), тренажер для пасивної реабілітації кінцівок, тренажер комплекс для механотерапії, кабіна для механотерапії з розвантажувальною системою, динамічний вертикалізатор, підйомник реабілітаційний для осіб з обмеженнями життєдіяльності пересувний з електричним приводом, комплект гумових джгутів, гантелі обтяжувачі, терапевтичні еластичні стрічки, реабілітаційні пояси для страхування пацієнтів під час ходьби, ортези, бандажі, слінги, реабілітаційний тренажер для покращення дрібної моторики, тренажер «драбинка для відведення плеча» 2026-2028 рікНадання якісної реабілітаційної допомоги2000,0
    3.Придбання санітарного автомобіля2026-2028 рікНеобхідність транспортування хворих 1000,0
    4.Капітальний ремонт ортопедо-травматологічного відділення2026-2028 рікКомфортне перебування пацієнтів2000,0
    5.Капітальний ремонт кардіологічного відділення2026-2028 рікКомфортне перебування пацієнтів5000,0
    6.Капітальний ремонт захисної споруди2026-2028 рікБезпечне перебування пацієнтів та персоналу1000,0
  7. Обґрунтування необхідності капітальних інвестицій у ЗОЗ
    Капітальні інвестиції у заклад охорони здоров’я є необхідною умовою для забезпечення належного рівня та якості надання медичної допомоги населенню відповідно до вимог державних стандартів та сучасних клінічних протоколів.
    1. Моральне та фізичне зношення основних фондів. Значна частина будівель, приміщень, інженерних мереж та обладнання перебуває у зношеному стані, що негативно впливає на ефективність їх використання та створює ризики для безпечного перебування пацієнтів і медичного персоналу.
    2. Необхідність відповідності сучасним вимогам та стандартам. Сфера охорони здоров’я потребує впровадження нових технологій, сучасного обладнання та матеріально-технічного забезпечення для виконання вимог Національної служби здоров’я України та міжнародних стандартів якості медичних послуг.
    3. Підвищення доступності та якості медичної допомоги. Капітальні інвестиції дозволять забезпечити пацієнтів більш широким спектром послуг на місцевому рівні, скоротивши потребу у направленні до віддалених медичних центрів. Це сприятиме ранньому виявленню та лікуванню захворювань, підвищенню ефективності медичних втручань.
    4. Енергоефективність та оптимізація витрат. Модернізація приміщень та інженерних систем дасть змогу зменшити витрати на комунальні послуги та енергоносії, що є особливо актуальним в умовах зростання тарифів.
    5. Соціальний ефект. Інвестиції сприятимуть створенню комфортних умов для перебування пацієнтів, підвищенню мотивації медичного персоналу, зміцненню довіри населення до закладу охорони здоров’я, що позитивно вплине на рівень громадського здоров’я в цілому.
    6. Інтеграція у систему реформованої медицини. Розвиток матеріально-технічної бази є важливою умовою для укладання договорів з НСЗУ за різними пакетами медичних послуг та забезпечення стабільного фінансування закладу.
    З огляду на викладене, капітальні інвестиції у розвиток матеріально-технічної бази закладу охорони здоров’я є необхідними та доцільними для підвищення якості та доступності медичної допомоги населенню.
  8. Оцінка рівня енергоспоживання будівель ЗОЗ та план заходів щодо підвищення їх енергетичної ефективності.
Фактично спожито2023 рік2024 рік2025 рік
І півріччя
2026 рік2027 рік2028 рік
Теплоенергія, Гкал10171089604100010001000
Електроенегія, тис. Квт/год310,2300,8209,6270250250

Щороку обсяг спожитої електроенергії зменшується за рахунок використання енергозберігаючих технологій.

IІІ. План розвитку кадрових ресурсів

1. Аналіз кадрового забезпечення

Станом на 01.10.2025 р. загальна штатна чисельність персоналу лікарні становить 489,5 посад, з них зайнято 421,25. Із загального числа 75,0 посад (15,3% від всіх) – це немедичний персонал. Фактична укомплектованість лікарських штатних посад фізичними особами становить 83%.

Усі лікарі атестовані, з них 33 на звання «лікар-спеціаліст», 14 лікарів мають вищу кваліфікаційну категорію, І – 22, ІІ – 11 осіб.

8 лікарів пройшли стажування з паліативної терапії.

Укомплектованість штатних посад середнім медичним персоналом становить 90%. Увесь середній медичний персонал має відповідну робочому місцю підготовку та навчання з невідкладної долікарської медичної допомоги (у т. ч. практичну підготовку з легенево-серцевої реанімації).

  1. Визначення кадрових потреб
    З метою надання ефективної спеціалізованої медичної допомоги у закладі та, у зв`язку із створенням реабілітаційного відділення та центру ментального здоров`я існує додаткова потреба лікарів та іншого персоналу, зокрема:
    - лікар з медицини невідкладних станів – 2,0 шт.од;
    - лікар-офтальмолог – 1,0 шт.од;
    - лікар фізичної та реабілітаційної медицини – 1,0шт.од;
    - лікар-психіатр – 2,0 шт.од;
    - лікар- психолог– 3,0 шт.од;
    - психолог – 2,0 шт.од;
    - ерготерапевт – 1,0 шт.од.
  2. План розвитку кадрових ресурсів щодо залучення нових фахівців та перекваліфікації наявних
ЗаходиВідповідальні виконавціСтроки реалізації
1.Аналіз кадрової ситуації -визначення дефіциту спеціалістів (лікарі певних спеціальностей, середній та молодший персонал).Відділ кадрів, адміністраціяПостійно
2.Співпраця з медичними університетами для залучення молодих спеціалістівВідділ кадрів, адміністраціяЩорічно
3.Організація курсів перекваліфікації для медичного персоналуАдміністрація, навчальні закладиПостійно
4.Ротація кадрів між підрозділами для здобуття нових компетенційАдміністрація, керівники відділеньПостійно
5.Надання соціальних гарантій для залучення фахівців із інших регіонівАдміністрація, місцеві органи владиПостійно

ІV. План організації захисних споруд цивільного захисту


з/п
Зміст заходуВідповідальний за виконанняТермін виконання
1.Утримувати захисну споруду у належному стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни Завідуючий господарствомПостійно
2.Здійснювати огляд та технічне обслуговування інженерних мереж, комунікацій, систем життєзабезпечення у споруді тощо.Завідуючий господарствомПостійно
3.Своєчасно усувати усі виявлені недоліки в освітленні, водопостачанні, водовідведенніЗавідуючий господарствомПостійно
4.Проводити обстеження стану готовності захисної споруди (стін, стелі, підлоги тощо).Завідуючий господарствомПостійно
5.Забезпечувати на території закладу належний стан під’їзних шляхів, пішохідних доріжок, пандусів, огорож тощо Завідуючий господарствомПостійно
6.Не допускати накопичення будівельних відходів та захаращень захисної споруди та входів до неїЗавідуючий господарствомПостійно
7.Не зберігати і не використовувати легкозаймисті, небезпечні хімічні та радіоактивні речовини.Завідуючий господарствомПостійно
8.Підходи до зовнішніх дверей, двері, сходові марші утримувати у справному стані, очищувати від бруду, сміття, в зимовий час – від снігу та льоду. Завідуючий господарствомПостійно
9. Не допускати прокладання тимчасових електричних та інших інженерних систем, незакріпленого обладнання і світильників.Завідуючий господарствомПостійно
10.Забезпечити захист електричних світильників від механічного пошкодження. Не допускати використання світильників із незахищеними лампами розжарювання.Завідуючий господарствомПостійно
15.Для освітлення захисної споруди використовувати світлодіодні та інші енергозберігаючі лампи. Не використовувати люмінесцентні лампи для систем освітлення захисної споруди.Завідуючий господарствомПостійно
16.Забезпечити задовільний санітарний та протипожежний стан відповідно до норм протипожежних та санітарних правил Завідуючий господарством
Інженер з охорони праці
Постійно
17.Облаштувати приміщення операцiйно-перев`язочної, передоперацiйно-стерилiзацiйної згідно з нормами.Завідуючий господарствомПри наявності коштів, 2026-2028рр
18.Облаштувати захисну споруду припливно-витяжною вентиляцієюЗавідуючий господарствомПри наявності коштів
2026-2028рр
20. Контролювати стан водопровідної та каналізаційної систем.Завідуючий господарствомПостійно
21.В разі відсутності водопостачання забезпечити ємностями з питною водою, з розрахунку 2 л на добу на одну особу, яка підлягає укриттю, та технічною водою.Завідуючий господарствомПостійно

V. Програма управління якістю надання медичної допомоги

1. Впровадження критеріїв та індикаторів якості надання медичної допомоги.


п/п
ЗаходиТермін виконання
1.Проводити внутрішній контроль якості надання медичної допомоги на рівні: самоконтролю, завідуючого відділенням, медичного керівника шляхом здійснення експертизи відповідності якості наданої допомоги вимогам державних галузевих стандартів.Систематично
2.Здійснювати моніторинг за визначеними індикаторами якості та приймати відповідні заходи у випадку зниження якості наданих медичних послуг.Систематично
  1. Розроблення стандартів сервісного обслуговування пацієнтів при наданні медичної допомоги.
    1.Забезпечити умови для сервісного обслуговування пацієнтів при наданні медичних послуг.Постійно
    2.В холах відділень створити зони відпочинку зі зручними меблями та доступною інформацієюПостійно
  2. План дій з впровадження програми профілактики інфекцій та інфекційного контролю із зазначенням індикаторів його виконання.

Внутрішньо-лікарняні інфекційні хвороби (ВЛІ), що пов’язані з наданням медичної допомоги, поступаються лише серцево-судинним та онкологічним захворюванням, до цього часу залишаються однією з основних причин інвалідності та смертності населення в усьому світі. За визначенням ВООЗ кожний десятий пацієнт інфікується збудниками ВЛІ. Рівень захворюваності на ці інфекції у розвинених країнах світу досягає до 44%. Високий рівень ВЛІ, на думку експертів ВООЗ, пов’язаний з ростом стійкості збудників ВЛІ до дії протимікробних препаратів (антибіотиків, антисептиків, дезінфектантів), відсутністю ефективної системи контролю за інфекціями. Ризик захворювання на ВЛІ поширюються на пацієнтів, працівників ЗОЗ та відвідувачів. Кількість інфекцій, що передаються під час надання медичної допомоги, за ефективної профілактики зменшується на 30%.

Інфекційний контроль відіграє вирішальну роль для підвищення безпеки пацієнтів та профілактики інфекцій, пов’язаних з наданням медичної допомоги (ІПНМД). Медичний заклад має високий ризик поширення мікроорганізмів між відвідувачами та медичними працівниками. Ризик ІПНМД підвищують інвазійні процедури. Програма інфекційного контролю дасть змогу зробити медичне обслуговування безпечним і доступним, адже допоможе запобігти витратам на лікування ІПНМД і зберегти життя відвідувачів з метою зниження рівня інфекційних захворювань, пов’язаних з наданням медичної допомоги населенню за рахунок вдосконалення комплексу профілактичних та протиепідемічних заходів, впровадження ефективної системи епідеміологічного нагляду за ВЛІ, покращення забезпеченості лікарні сучасними засобами дезінфекції.

Для забезпечення безпечності медичних послуг, що надаються населенню шляхом дотримання санітарно-епідеміологічних вимог у приміщеннях структурних підрозділів лікарні передбачено:

- забезпечення гарантії безпеки інструментарію при обслуговуванні пацієнтів;

-створення ефективної системи моніторингу поширення ВЛІ;

-підвищення рівня підготовки фахівців з питань інфекційного контролю;

-зміцнення матеріально-технічної бази структурних підрозділів лікарні;

-дотримання протиепідемічного режиму шляхом забезпечення сучасним обладнанням та засобами дезінфекції;

- визначення пріоритетних напрямків фінансування та першочергового забезпечення необхідним обладнанням, засобами та реактивами.

У рамках зазначених напрямів передбачено виконання завдань і здійснення заходів, прогнозовані обсяги та джерела фінансування.

Виконання Програми спрямоване на впровадження ефективних протиепідемічних заходів в умовах розвитку епідемії ВІЛ/СНІДу, туберкульозу, вірусних гепатитів та інших небезпечних інфекцій; впровадження методів та режимів дезінфекції в практику роботи закладу; забезпечення лікарні засобами дезінфекції; підвищення рівня захисту медичного персоналу та відвідувачів

План дій з ПІІК на 2026 рік.

ДіяЦіль/активністьТерміни виконанняІндикатор виконанняРесурси/
бюджет
Відповіда-льні особи
Провести базову самооцінку ЗОЗПроаналізувати системну самооцінку ПІІК у ЗОЗ і розробити письмовий план дій на рік01.01.2026-01.03.2026Проведена системна самооцінка ПІІК в ЗОЗ. Розроблено та затверджено керів-ником ЗОЗ річний план дій з ПІІК.Додат-кового фінансу-вання не потребуєДиректор ЗОЗ.
Керівник ВІК.
Провести зустріч із керівницт-вом ЗОЗПровести зустріч та обговорити ПІІК із керівництвом ЗОЗ після проведення системної самооцін-ки ЗОЗ на рахунок ремонту та переоб-ладнання примі-щень, додаткових матеріалів.01.01.2026-30.03.2026Проведено зустрічі з керівництвом ЗОЗ та керівниками суміж-них програм/служб, оговорені і погод-жені спільні заходи. Внесені зміни в план дій (в разі необхідності).Додат-кового фінансу-вання не потребуєКерівник ВІК
Розробити СОПРозробити, адаптувати та затвердити СОП.01.01.2026-01.12.2026Розроблені/ адапто-вані і затверджені керівником ЗОЗ наступні СОП:
- використання ме-дичних (хірургіч-них) масок;
- використання халатів захисних від інфекційних агентів;
- використання за-хисних окулярів та щитків;
- респіраторна гі-гієна і етикет кашлю для працівників ЗОЗ;
- респіраторна гігіє-на і етикет кашлю для пацієнтів;

- виконання ін’єкцій;
- поводження з білизною;
- поводження з обладнанням;
- поводження з інструментарієм;
- поводження з ме-дичними відходами;
- очищення приміщень;
- контактні заходи захисту;
- крапельні заходи захисту;
- повітряні заходи захисту;
- профілактика зара-ження під час опе-ративних втручань;
- профілактика катетер-асоційова-них інфекцій крово-току;
- профілактика вен-тилятор-асоційо-ваних пневмоній;
- профілактика катетер-асоційо-ваних інфекцій сечо-вивідних шляхів;
- профілактика передавання мікро-організмів з мно-жинною та панре-зистентністю;
- очищення, дезін-фекція і стерилі-зація (репроцесинг) медичних виробів;
- раціональне вико-ристання антимік-робних препаратів;
- готовність до спа-лахів інфекційних хвороб та управління ними.
Витрати на папір для друку СОП Керівник ВІК.
Керівники струк-турних підрозділів
СпівпрацяОрганізувати спів-працю із громадсь-кими або професій-ними об’єднаннями в сфері ПІІК для забез-печення підтримкою ЗОЗ з ПІІК01.01.2026-01.06.2026Заключено договір або підписано мемо-рандум про спів-працю з громадсь-ким або професій-ним об’єднанням в сфері ПІІК.Відповідно до вимог співпраці.Керівник ВІК.
Керівники структур-них підрозділів
Програма навчанняРозробити і затвердити програму навчання і підготовки з ПІІК для працівників ЗОЗ.01.01.2026-29.12.2026Розроблено і затвер-джено керівником ЗОЗ програму навчання і підго-товки з ПІІК для працівників ЗОЗ. Програма включає базові навчання і підготовку з ПІІК для всіх працівників ЗОЗ та спеціалізо-вані навчання для працівників кожного із клінічних струк-турних підрозділів. Базові навчання і підготовка вклю-чають:
- гігієну рук;
- респіраторну гігіє-ну і етикет кашлю;
- поводження з ме-дичними відходами;
- готовність до спа-лахів інфекційних хвороб та управління ними.
Програма навчання і підготовки включає перевірку теоретич-них знань і практич-них навичок працівників ЗОЗ.
Додаткового фінансу-вання не потребуєКоордина-тор нав-чання і під-готовки з ПІІК.
Керівник ВІК.
Керівники структур-них під-розділів ЗОЗ.
Затверд-ження бюджетуРозрахувати і затвердити бюджет для закупівлі необхідного обладнання і витратних матеріалів для забезпечення програми навчання і підготовки з ПІІК01.03.2026-01.06.2026Розраховано, зат-верджено керів-ником ЗОЗ бюджет для закупівлі необ-хідного обладнання і витратних мате-ріалів для забезпе-чення програми навчання і підго-товки з ПІІК.
Виділено примі-щення для відпра-цювання прак-тичних навичок працівниками ЗОЗ
Визначити на етапі фінан-сового розрахункуКоорди-натор навчання і підготовки з ПІІК.
Керівник ВІК.
Фінансовий відділ.
Керівник ЗОЗ
Графік навчанняРозробити і затвердити графік навчання і підготовки з ПІІК для працівників ЗОЗ01.03.2026-01.05.2026Розроблено і зат-верджено керів-ником ЗОЗ графік навчання і підго-товки з ПІІК для працівників ЗОЗ.
Графік навчання доведено до відома (наприклад, шляхом розміщення в орди-наторських, сестрин-ських, місцях від-починку працівни-ків) працівників ЗОЗ.
Додатко-вих витрат не потребуєКоорди-натор навчання і підготовки з ПІІК.
Керівник ВІК.
Керівники структур-них підрозділів ЗОЗ.
Розробити чек-листРозробити і затвер-дити чек-листи (контрольні списки, анкети) перевірки знань і практичних навичок з ПІІК пра-цівників ЗОЗ (оцін-ка координатором)01.03.2026-01.12.2026Розроблено і зат-верджено керівни-ком ЗОЗ чек-листи (контрольні списки, анкети) перевірки знань і практичних навичок з ПІІК працівників ЗОЗ.Витрати на папір для друку Коорди-натор навчання і підготовки з ПІІК, керівник ВІК
Розробити систему допуску працівників до виконання професійних обов’язків залежно від пройдених навчання і підготовки з ПІІКРозробити і затвер-дити систему до-пуску працівників до виконання професійних обо-в’язків залежно від пройдених нав-чання і підготовки з ПІІК (отриманих результатів перевірки знань і практичних навичок)01.02.2026-01.08.2026Розроблено і зат-верджено керів-ником ЗОЗ систему допуску працівників до виконання професійних обо-в’язків залежно від пройдених нав-чання і підготовки з ПІІК.Додаткових витрат не потребуєКоорди-натор навчання і підготовки з ПІІК.
Керівник ВІК.
Начальник відділу кадрів.
Керівники структур-них підрозділів
Розробити і затвердити СОП для мікробіологічної лабораторіїРозробити і затвердити СОП із забору, зберігання і транспортування зразків біологічних матеріалів для проведення мікробіологічних (бактеріологічних) досліджень.01.04.2026-01.10.2026Розроблені і затверд-жені керівником ЗОЗ СОП із забору, збері-гання і транспорту-вання зразків біоло-гічних матеріалів для проведення мікробіологічних (бактеріологічних) досліджень. Прове-дені навчання, підго-товка і перевірка знань працівників клінічних струк-турних підрозділів ЗОЗ відповідно до затверджених СОП.Витрати на папір для друкуЗавідувач баклабора-торії.
Лікар-епідеміолог ВІК/ керівник ВІК
Коорди-натор навчання і підготовки з ПІІК.
Керівники клінічних структур-них підрозділів ЗОЗ.
Провести пілотне визначення розповсюдженості інфекційних хвороб, пов’язаних з наданням медичної допомогиПровести пілотне визначення розповсюдженості інфекційних хвороб, пов’язаних з наданням медичної допомоги (КАІК, ІОХВ, КАІСВШ, КДІ, ВАП)02.01.2026-01.06.2026Проведено пілотне визначення ІПНМД.
Звіт щодо проведе-ного дослідження представлено керів-ництву ЗОЗ і керів-никам залучених до дослідження клініч-них структурних підрозділів. Відкори-гований план дій з ПІІК із врахуванням отриманих резуль-татів дослідження.
Додатко-
вих витрат не потребує
Керівник ВІК
Розробити бюджет для зворотнього звязкуРозрахувати і затвердити бюджет для впровадження в ЗОЗ моніторингу, оцінки і зворотного зв’язку02.01.2026-01.03.2026Визначити метод(и), що будуть викорис-товуватися, і дані, які будуть аналізу-ватися, при прове-денні моніторингу і оцінки. Визначити відповідальних осіб за проведення моні-торингу і оцінки в кожному із струк-турних підрозділів ЗОЗ. Розраховано, затверджено керів-ником ЗОЗ бюджет для фінансування закупівлі:
- офісного облад-нання (комп’ютерна техніка, мобільні технології для збору даних ( планшети).
- програмного забезпечення;
- витратних мате-ріалів (ручки, маркери, олівці, папір).
Визначити на етапі фінан-сового розрахункуКерівник ВІК, статист ВІК, фінансовий відділ, керівники структур-них підрозділів ЗОЗ
Розробити чек-листи для проведення моніторинкуРозробити і затвердити чек-листи (контрольні списки, алгоритми) для проведення моніторингу і оцінки01.07.2026-25.12.2026Розроблені і затверд-жені керівником ЗОЗ чек-листи (контро-льні списки, алго-ритми) для прове-дення моніторингу і оцінки.Додатко-вих витрат не потребуєКерівник ВІК.
Статистик ВІК.
Керівники структур-них підрозділів ЗОЗ.
Розробити графік моніторинкуРозробити і затвердити графік проведення моніторингу і оцінки01.10.2026-29.12.2026Розроблений і затверджений керівником ЗОЗ графік проведення моніторингу і оцінки.Додатко-вих витрат не потребуєКерівник ВІК.
Статистик ВІК.
Керівники структур-них підрозділів ЗОЗ.
Розробити графік зворотного зв’язкуРозробити і затвердити графік проведення зворотного зв’язку01.09.2026-29.12.2026Розроблений і затверджений керівником ЗОЗ графік проведення зворотного зв’язкуДодатко-вих витрат не потребуєКерівник ВІК.
Статистик ВІК.
Керівники структур-них підрозділів ЗОЗ.
Впровад-ження ПІІК в ЗОЗ базується на мульти-модальній стратегії (ММС)Впровадження ПІІК в ЗОЗ базується на мультимодальній стратегії
Дії/заходи планів дій з ПІІК враховують всі компоненти ММС
Актуалізація ММС під час засідань в ЗОЗ з ПІІК
01.01.2026-31.12.2026Розроблені та про-ведені навчальні заходи із працівни-ками (з обов’язковим залученням керів-ництва ЗОЗ) щодо необхідності ММС.
Під час навчання і підготовки працівни-ків ЗОЗ з ПІІК пос-тійно акцентується увага на необхід-ності ММС для формування куль-тури безпеки.
В ЗОЗ розповсюд-жуються (наприклад, в групах в соцмере-жах для працівників) наукові докази ефективності ММС.

При розробці/вне-сенні змін в плани дій з ПІІК (річний і довгостроковий) враховуються всі компоненти ММС.
За результатами засідань, на яких розглядаються питання ПІІК, ухва-лені рішення направ-лені на системні зміни, що вклю-чають навчання, моніторинг, промо-цію ПІІК та зміну поведінки працівни-ків ЗОЗ, які сприя-ють формуванню культури безпеки.
Додатко-вих витрат не потребуєКерівник ВІК
Заходи з режиму роботи, штатного роспису та навантаження на ліжкоРозрахувати необхідну кількість працівників відповідно до посадових обов’язків і робочого навантаження
Дотримання правила «один пацієнт на одне ліжко»
01.02.2026-01.05.2026Проведено розраху-нок необхідної кіль-кості працівників в структурних підроз-ділах ЗОЗ відповідно до посадових обо-в’язків і робочого навантаження.
Звіт щодо проведе-ного розрахунку розглянуто на робочій зустрічі.
Розроблено і затвер-джено керівником ЗОЗ план усунення невідповідностей у кадрових ресурсах та робочому наванта-женні.

Проведено аналіз причин недотриман-ня правила «один пацієнт на одне ліжко». Звіт щодо проведеного аналізу розглянуто на робочій зустрічі.
Розроблено і затвер-джено керівником ЗОЗ план усунення причин недотриман-ня правила «один пацієнт на одне ліжко», включно із фінансових забезпеченням плану і визначеними відпо-відальними особами по кожному з клініч-них підрозділів ЗОЗ.
Визначити на етапі фінан-сового розрахункуНачальник відділу кадрів, керівники структур-них підрозділів ЗОЗ, начмед ЗОЗ, головна медична сестра ЗОЗ, керівник ВІК
Реєстрація прибираньВпровадити реєстрацію проведених прибирань у ЗОЗ01.01.2026-01.03.2026Впроваджено чек-листи реєстрації поточних і гене-ральних прибирань в структурних підрозділах ЗОЗВизначити на етапі фінан-сового розрахункуГоловна медсестра ЗОЗ, керівник ВІК
Обладнати палати ізоляціїОбладнати палати ізоляції пацієнтів в ЗОЗ01.01.2026-29.12.2026Визначені та приве-дені у відповідність до вимог інфекцій-ного контролю при-міщення для ізоляції пацієнтів, які інфіко-вані/ колонізовані мікроорганізмами з множинною або панрезистентністю; пацієнтів з підозрою / підтвердженими випадками  інфіку-вання збудниками з крапельним шляхом інфікування; пацієн-тів з аерогенними інфекціями; для захисної ізоляції пацієнтів (за необхідності).Визначити на етапі фінан-сового розрахункуЗаступник керівника з технічних питань, фінансовий відділ, керівник ВІК
Робота з медичними відходамиЗабезпечити ЗОЗ ємностями для збирання і транспортування медичних відходів01.01.2026-29.12.2026Клінічні структурні підрозділи ЗОЗ забезпечені контей-нерами для збирання особливо небезпеч-них гострих відходів категорії В. Клінічні структурні підроз-діли забезпечені
- ємностями (напри-клад, мішками стій-кими до механічних пошкоджень) для збирання відходів категорії В,
- відрами з педаллю та мішками стійкими до механічних пошкоджень для збирання медичних відходів категорії А, - контейнерами для зберігання відходів в приміщенні для тимчасового збері-гання відходів,
- візками для транспортування медичних відходів
Визначити на етапі фінан-сового розрахункуЗаступник керівника з технічних питань, відповідальна особа за повод-ження з відходами в ЗОЗ, фінансовий відділ, керівник ВІК

VI. Інші програми діяльності ЗОЗ

  1. Заходи з реалізації Державної стратегії розвитку системи протитуберкульозної медичної допомоги населенню
    ЗаходиВідповідальні виконавціСтроки виконання
    1.Посилення заходів із профілактичного обстеження груп підвищеного ризику.Фтизіатричний кабінет2026–2028 рр.
    2.Інформування населення про симптоми туберкульозу.Фтизіатричний кабінет2026–2028 рр.
    3.Співпраця закладів охорони здоров’я з соціальними службами та громадськими організаціями.Адміністрація закладу,
    Фтизіатричний кабінет
    2026–2028 рр.
    4.Підготовка та підвищення кваліфікації медичних працівників.Адміністрація закладу Відділ кадрів,
    Фтизіатричний кабінет
    2026–2028 рр.
    5.Регулярний моніторинг результатів лікування та епідеміологічної ситуації.Фтизіатричний кабінет2026–2028 рр.
    6.Залучення міжнародних програм та донорської допомоги.Адміністрація закладу,
    Фтизіатричний кабінет
    2026–2028 рр.
  2. Заходи з розвитку охорони психічного здоров’я в закладі охорони здоров’я
    ЗахідВиконавецьТермін виконанняОчікуваний результат
    1Створення/розширення кабінету психічного здоров’яАдміністрація ЗОЗ, зав. відділенням2026-2028 рікЗабезпечення доступу до послуг
    2Формування мультидисциплінарної команди (психіатр, психолог, соцпрацівник, медсестра)Адміністрація ЗОЗ2026-2028 рікКомплексна допомога пацієнтам
    4Організація психотерапевтичних послуг (індивідуальних та групових)Лікарі-психологи, психотерапевтиПостійноЗменшення симптомів тривоги, депресії
    5Проведення інформаційних кампаній серед населення щодо зменшення стигмиІнформаційно-аналітичний відділ, психологиЩорокуПідвищення обізнаності
    6Проведення тренінгів для медичного персоналу з питань психічного здоров’яАдміністрація, відділ кадрів2 рази на рікПідвищення кваліфікації
    7Запровадження програм психологічної підтримки для пацієнтів із хронічними захворюваннямиЛікарі відповідних відділень, психологиПостійноПідвищення якості життя пацієнтів
    8Співпраця з освітніми закладами та соціальними службамиАдміністрація, психологічна службаПостійноКомплексний підхід до профілактики
    9Впровадження телемедицини для надання психологічних консультаційпсихологічна служба2026–2028 рокиДоступність послуг у віддалених громадах
  3. Заходи з підвищення доступності та якості паліативної допомоги.
    ЗахідВідповідальні виконавціТермін виконанняОчікуваний результат
    1Розширення мережі паліативних ліжок та відділень у структурі закладуЗаст. директора з медичної частини, завідувачі відділень2026-2028ррЗбільшення доступності паліативної допомоги
    2Організація навчання лікарів та середнього медичного персоналу з питань паліативної допомогиГоловна медична сестра, відділ кадрівПостійноПідвищення кваліфікації персоналу
    3Забезпечення безперервного доступу до знеболювальних засобів (у т.ч. опіоїдів)Аптечний склад, завідувачі відділеньПостійноЗменшення больового синдрому у пацієнтів
    4Надання психологічної та духовної підтримки пацієнтам і їхнім родинамПсихолог,
    Капелан в охороні здоров`я
    ПостійноПоліпшення якості життя пацієнтів
    5Залучення додаткових джерел фінансування (місцевий бюджет, благодійні фонди)Директор,
    Заст.директора з економічних питань
    Головний бухгалтер
    2026-2028ррЗабезпечення сталого фінансування заходів
  4. Заходи з інформування населення про впровадження змін у системі охорони здоров`я
ЗахідВідповідальні виконавціТермін виконанняОчікуваний результат
1Публікація офіційних повідомлень на сайті закладу та в інформаційних бюлетеняхІнформаційно-аналітичний відділПостійноСвоєчасне інформування населення
2Активне використання соціальних мереж, створення інфографік і відеороликівІнформаційно-аналітичний відділПостійно Доступність та зручність інформації
3Створення та підтримка «гарячої лінії» для консультаційІнформаційно-аналітичний відділПостійноОперативне реагування на звернення

VІІ. Додатки (перелік):

Таблиця 1. Структура ЗОЗ станом на 01.10.2025р

Таблиця 2.Профіль ліжок КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» з 04.12.2024 р.

Таблиця 3. Медична допомога

Таблиця 4. Фінансова спроможність

Таблиця 5. Перелік наявного обладнання станом на 01.10.2025р.

Секретар ради Оксана ПЕНДРАК

ДОДАТКИ

Таблиця 1.

Структура та штатний розпис

КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня»

станом на 01.10.2025 р.

№ п/пНазва структурнуго підрозділу та посадаКількість штатних посад
123
КНП "Волочиська багатопрофільна лікарня"489,5
Консультативно-діагностичний центр12
1завідувач консультативно-діагностичного центру, лікар-ендоскопіст1
2сестра медична старша (брат медичний старший)1
3сестра медична процедурна1
4молодша медична сестра (санітарка)8
5сестра-господиня1
стоматологічний кабінет6
6лікар-стоматолог-хірург1
7лікар-стоматолог1
8лікар-стоматолог дитячий1
9сестра медична (брат медичний) зі стоматології3
денний стаціонар2
10сестра медична 1
11молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка, санітар)1
кабінет профілактичних оглядів3,5
12лікар-терапевт 1
13сестра медична 2,5
хірургічний кабінет4,5
14лікар-хірург2
15лікар-хірург дитячий0,5
16сестра медична 1
17сестра медична перев`язувальна1
онкологічний кабінет2
18лікар-онколог1
19сестра медична 1
урологічний кабінет2
20лікар-уролог1
21сестра медична 1
травматологічний кабінет3
22лікар-ортопед-травматолог1
23сестра медична 1
24сестра медична ( перев`язувальна)1
отоларингологічний кабінет3,5
25лікар-отоларинголог2
26сестра медична 1
27сестра медична-аудіометрист0,5
офтальмологічний кабінет2,5
28лікар-офтальмолог1,5
29сестра медична1
ендоскопічний кабінет2
30лікар-ендоскопіст1
31сестра медична 1
жіноча консультація4
32лікар-акушер-гінеколог3
33акушерка (акушер)1
оглядовий кабінет1
34акушерка (акушер)1
терапевтичний кабінет4
35 лікар-терапевт 2
36сестра медична 2
пульмонологічний кабінет1
37лікар-пульмонолог0,5
38сестра медична0,5
гастроентерологічний кабінет2
39лікар-гастроентеролог1
40сестра медична 1
кардіологічний кабінет2
41лікар-кардіолог1
42сестра медична 1
ендокринологічний кабінет3
43лікар-ендокринолог1,5
44сестра медична 1,5
неврологічний кабінет3,5
45лікар-невропатолог1,5
46сестра медична2
дерматологічний кабінет2
47лікар-дерматовенеролог1
48сестра медична1
кабінет інфекційних захворювань1
49лікар-інфекціоніст0,5
50сестра медична 0,5
кабінет "Довіра"1
51сестра медична 1
фтизіатричний кабінет2
52лікар-фтизіатр1
53сестра медична патронажна (брат медичний патронажний)1
наркологічний кабінет2
54лікар-нарколог1
55сестра медична 1
психіатричний кабінет2
56лікар-психіатр1
57сестра медична 1
підлітковий кабінет2
58лікар-педіатр1
59сестра медична 1
кабінет з ультразвукової діагностики3,75
60лікар з ультразвукової діагностики2,75
61сестра медична 1
кабінет з функціональної діагностики2,5
62лікар з функціональної діагностики0,5
63сестра медична (брат медичний) з функціональної діагностики2
педіатричний кабінет3
64лікар-педіатр 2
65сестра медична 1
кабінет лікувально-консультативної комісії1
66сестра медична 1
кабінет реабілітації3,5
67лікар-фізіотерапевт0,5
68сестра медична (брат медичний) з фізіотерапії2
69молодша медична сестра (санітарка)1
реєстратура2,5
70реєстратор медичний2
71реєстратор медичного архіву0,5
Відділення анестезіології та інтенсивної терапії25,5
72завідувач відділення анестезіології та інтенсивної терапії, лікар-анестезіолог1
73лікар-анестезіолог (денний)3
74лікар-анестезіолог (черговий)4,5
75лікар-анестезіолог дитячий0,5
76сестра медична старша (брат медичний старший)1
77сестра медична-анестезист (чергова)9
78сестра медична-анестезист (денна)2
79молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
Хірургічне відділення41
80завідувач хірургічного відділення, лікар-хірург1
81лікар-хірург 1,5
82лікар-хірург (черговий)4,5
83сестра медична старша (брат медичний старший)1
84сестра медична операційна (чергова)4,5
85сестра медична операційна (брат медичний операційний)1
86сестра медична (брат медичний) стаціонару9
87сестра медична процедурна1
88сестра медична стаціонару /перев`язувальна гнійна/1
89 молодша медична сестра (санітарка палатна)9
90 молодша медична сестра (санітарка) /операційної/4,5
91 молодша медична сестра (санітарка) /перевязувальної кімнати/1
92 молодша медична сестра (санітарка-буфетниця)1
93сестра-господиня1
Терапевтичне відділення15
94завідувач терапевтичного відділення, лікар-терапевт1
95лікар-терапевт0,5
96лікар-ендокринолог0,5
97сестра медична старша (брат медичний старший)1
98сестра медична стаціонару (чергова)4,5
99сестра медична стаціонару (процедурна)1
100 молодша медична сестра (санітарка палатна)4,5
101 молодша медична сестра (санітарка-буфетниця)1
102сестра-господиня1
Кардіологічне відділення16
103завідувач кардіологічного відділення, лікар-кардіолог1
104лікар-кардіолог1
105сестра медична старша (брат медичний старший)1
106сестра медична стаціонару (чергова)4,5
107сестра медична стаціонару (процедурна)1
108 молодша медична сестра (санітарка палатна)4,5
109молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка-буфетниця, санітар-буфетник)1
110молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка-прибиральниця)1
111сестра-господиня1
Ортопедо-травматологічне відділення22
112завідувач ортопедо-травматологічного відділення, лікар-ортопед-травматолог1
113лікар-ортопед-травматолог1,5
114лікар-ортопед-травматолог (черговий)4,5
115сестра медична старша (брат медичний старший)1
116сестра медична стаціонару (чергова)4,5
117сестра медична стаціонару (перев`язувальна гнійна)1
118сестра медична операційна (брат медичний операційний)1
119молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
120молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка-буфетниця, санітар-буфетник)1
121молодша медична сестра (санітарка операційної)1
122сестра - господиня1
Акушерсько - гінекологічне відділення5
123завідувач акушерсько-гінекологічного відділення,лікар акушер-гінеколог1
124старша акушерка (старший акушер)1
125сестра медична операційна (брат медичний операційний)1
126молодша медична сестра ( санітарка операційної 1
127сестра-господиня1
пологове відділення10
128лікар-акушер-гінеколог1
129акушерка (акушер)4,5
130молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
відділення патології вагітних10
131лікар-акушер-гінеколог1
132акушерка (акушер)4,5
133молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
палата інтенсивної терапії новонароджених6,5
134 лікар-педіатр-неонатолог2
135сестра медична стаціонару (чергова)4,5
Неврологічне відділення14,5
136завідувач неврологічного відділення, лікар-невропатолог1
137лікар-невропатолог1,5
138сестра медична старша (брат медичний старший)1
139сестра медична стаціонару (чергова)4,5
140молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
141молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка-буфетниця, санітар-буфетник)1
142сестра-господиня1
Інсультне відділення10
143завідувач інсультного відділення, лікар-невропатолог1
144сестра медична стаціонару (чергова)4,5
145молодша медична сестра (санітарка палатна)4,5
Отоларингологічно-офтальмологічне відділення13
146лікар-отоларинголог0,5
147лікар-офтальмолог0,5
148сестра медична старша (брат медичний старший)1
149сестра медична стаціонару (чергова)4,5
150сестра медична операційна (брат медичний операційний)1
151молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
152сестра-господиня1
Інфекційне відділення боксоване для дорослих та дітей25
153завідувач інфекційного відділення, лікар-інфекціоніст дитячий1
154лікар-інфекціоніст1
155лікар-інфекціоніст дитячий1
156сестра медична старша (брат медичний старший)1
157сестра медична стаціонару (чергова)5
158сестра медична (брат медичний) дитячого стаціонару5
159молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)5
160молодша медична сестра (санітарка палатна дитячого стаціонару)5
161сестра-господиня1
Відділ з інфекційного контролю3,5
162завідувач відділу, лікар-епідеміолог1
163лікар-інфекціоніст0,5
164лікар-терапевт0,5
165фармацевт клінічний0,5
166статистик медичний0,5
167сестра медична0,5
Дитяче відділення12
168завідувач дитячого відділення, лікар-педіатр1
169сестра медична старша (брат медичний старший)1
170сестра медична (брат медичний) дитячого стаціонару4,5
171молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
172молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка-прибиральниця, санітар-прибиральник)1
Відділення невідкладної медичної допомоги (приймальне відділення)23
173завідувач відділення, лікар з медицини невідкладних станів1
174лікар з медицини невідкладних станів приймального відділення4,5
175сестра медична1
176сестра медична старша (брат медичний старший)1
177сестра медична стаціонару (чергова)4,5
178молодша медична сестра (санітарка чергова) 4,5
179водій 4,5
180сестра господиня1
181молодша медична сестра (санітарка-прибиральниця)1
Банк крові2
182 лікар-трансфузіолог 1
183сестра медична (брат медичний старший)1
Реабілітаційне відділення30,5
184 завідувач реабілітаційного відділення, лікар фізичної та реабілітаційної медицини1
185лікар фізичної та реабілітаційної медицини1
186лікар-психолог1
187сестра медична старша1
188асистент фізичного терапевта3
189асистент ерготерапевта2
190сестра медична з реабілітації (чергова)4,5
191сестра медична з реабілітації (денна)3,5
192молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка палатна, санітар палатний)4,5
193молодша медична сестра реабілітаційних кабінетів1
194молодша медична сестра (санітарка-буфетниця)1
195фізичний терапевт3
196ерготерапевт2
197психолог1
198сестра-господиня1
Рентгенологічне відділення10,25
199завідувач рентгенологічного відділення, лікар-рентгенолог1
200лікар-рентгенолог2,25
201рентгенолаборант5
202молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка, санітар)1
203реєстратор медичний1
Клініко - діагностична лабораторія21
204завідувач клініко-діагностичною лабораторією, цитоморфолог1
205лікар-лаборант1
206фельдшер-лаборант (черговий)4,5
207лаборант (медицина)7,5
208лаборант з бактеріології3
209молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка, санітар)2,0
210молодша медична сестра (санітарка) (баклабораторія)1
211бактеріолог1
Відділення стерилізації2,5
212сестра медична 0,5
213молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка, санітар)2
Аптечне відділення4
214завідувач аптечного відділення, фармацевт1
215фармацевт клінічний1
216асистент фармацевта1
217молодша медична сестра (молодший медичний брат) (санітарка, санітар)1
Центр ментального (психічного) здоров`я7
218лікар психіатр2
219лікар психолог2
220сестра медична2
221психолог1
Інформаційно - аналітичний відділ5,5
222завідувач інформаційно-аналітичного відділу, лікар-статистик1
223лікар-статистик1
224статистик медичний2
225інженер-програміст1
226оператор комп’ютерного набору0,5
Відділ кадрів2
227начальник відділу кадрів1
228інспектор з кадрів1
Бухгалтерія7
229головний бухгалтер1
230заступник головного бухгалтера1
231бухгалтер (з дипломом магістра)5
Адміністративний та господарсько-обслуговуючий персонал44
232директор1
233заступник директора з медичної частини1
234заступник директора з організаційно-методичної роботи1
235заступник директора з економічних питань1
236головна медична сестра (головний медичний брат)1
237дезінфектор1
238інженер1
239інженер з охорони праці1
240секретар-друкарка1
241оператор комп’ютерного набору1
242завідувач господарства1
243завідувач складу матеріалів1
244завідувач складу продуктів1
245кухар2,5
246кухонний робітник3
247водій2
248ліфтер2
249прибиральник службових приміщень3
250робітник по обслуговуванню і поточному ремонту будівель4,5
251електромонтер 1
252слюсар-сантехнік1
253юрисконсульт1
254машиніст із прання та ремонту спецодягу1
255машиніст (кочегар) котельні8
256фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб1
257капелан в охороні здоров`я1
Загально-лікарняний персонал10
258лікар-патологоанатом0,5
259лікар-інтерн з анестезіології та інтенсивної терапії1
260лікар-інтерн з хірургії2
261лікар-інтерн з внутрішніх хвороб3
262лікар-інтерн з ортопедії і травматології1
263сестра медична (брат медичний) з дієтичного харчування1,25
264інструктор з санітарної освіти0,5
265молодша медична сестра (санітарка прозекторської)0,25
266логопед0,5
Разом по ЗОЗ: у т.ч.489,5
лікарі109,5
середній медперсонал189,75
молодший медперсонал107,75
інший персонал79
фармацевт2,5
асистент фармацевта1

Таблиця 2.

Профіль ліжок КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня»


п/п
Найменування лікувального закладуТерапевтичні КардіологічніІнфекційніХірургічніТравматологічніДля вагітнихПатологія вагітнихГінекологічніНеврологічніОфтальмологічно -
Отоларингологічні
ПедіатричніРеабілітаційніВсього
терапевтичніПаліативніДля дорослихДля дітейХірургічні чистіХірургічні гнійнігінекологічніпаліативніневрологічніінсультніпаліативні
Хірургічні гнійніПаліативні
Код профілю ліжок0288032122234088364748498857578864-667074
1КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня»275301010221552561012313152251520270

Крім цього, в складі ліжкового фонду 6 ліжок відділення анестезіології та інтенсивної терапії.

Таблиця 3.

Медична допомога КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня»

Основні показники діяльності / роки20232024 І півріччя
2025
Кількість ліжок 250270270
Кількість відділень стаціонару
Зайнятість ліжка – днів у році281,8288,7137,5
Середня тривалість перебування на ліжку – днів7,67,57,6
Обіг ліжка3738,618,1
Проліковано пацієнтів905197175025
Спеціальностей амбулаторного прийому272727
Амбулаторних відвідувань12715213651461506
ОПФО:обсяг роботи (сумарна кількість пацієнтів)00522
ВЛК: обсяг роботи (сумарна кількість пацієнтів)50021501923
Центр ментального здоров`я: обсяг роботи (сумарна кількість пацієнтів)00840
Організація медичної допомоги із застосуванням телемедицини ( відповідно до наказу МОЗу від 19.10.2015 № 681)
Проведено (надано) телемедичних консультацій000
У т.ч. за участі декількох лікарів (телемедичний консиліум)000
Отримано телемедичних консультацій01520
У т.ч. за участі декількох лікарів (телемедичний консиліум)000

Таблиця 4.

Фінансова спроможність КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня»

Фінансування ЗОЗ – роки – тис.грн.2023 (оплата)2024 (оплата)І півріччя
2025 (оплата)
2026 (план)
ПМГ (відповідно до пакетів медичних послуг)
Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах22304,228355,113914,827200,0
Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня1295,22597,52088,55000,0
Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій38171,640750,821051,743500,0
Стаціонарна паліативна медична допомога дорослим і дітям"-844,2943,45700,0
Медична допомога при гострому мозковому інсульті4315,35099,42987,85000,0
Медична допомога при пологах2770,1---
Профілактика, діагностика, спостереження, лікування та реабілітація пацієнтів в амбулаторних умовах48178,027801,514190,834000,0
Стоматологічна допомога дорослим та дітям703,6556,9220,6500,0
Ведення вагітності в амбулаторних умовах690,1773,4517,12160,0
Гістероскопія171,9230,055,3110,0
Езофагогастродуоденоскопія517,5498,3256,4600,0
Бронхоскопія15,926,211,430,0
Лікування осіб із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів із вико-ристанням препаратів замісної підтримувальної терапії71,094,534,4100,0
Забезпечення кадрового потенціалу системи охорони здоров’я шляхом організації надання медичної допомоги із залученням лікарів-інтернів433,2666,7409,91000,0
Пакет 60"Медичний огляд осіб який організовується територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки"317,01656,51150,53000,0
Мобільна паліативна медична допомога дорослим і дітям".-302,657,0300,0
"Психосоціальна та психіатрична допомога дорослим та дітям, що надається в центрах ментального здоров``я та моб. мультидисцип.--175,63000,0
Реабілітаційна допомога дорослим і дітям у стаціонарних умовах"---5000,0
РАЗОМ119954,6110253,658065,2136200,0
Кошти місцевого бюджету
Всього17305,317267,314737,342388,0
Позабюджетні інвестиції
РАЗОМ, у т.ч.6142,96661,73409,49750,0
Дохід від надання медичних та немедичних послуг за кошти фізичних і юридичних осіб та страхових виплат544,5643,8283,71000,0
Інший операційний дохід від надання майна в оренду 263,1201,386,9700,0
Інший операційний дохід від компенсацій за комунальні платежі від орендаря 474,9479,7286,31320,0
Інше / інший операційний дохід451,2440,864,630,0
Неопераційний дохід від амортизації основних засобів4409,24896,12687,96700,0
ВСЬОГО ФІНАНСУВАННЯ143402,8134182,676211,9188338,0

Таблиця 5.

Перелік наявного обладнання КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» станом на 01.10.2025р.

ПЕРЕЛІККількість наявногоЗ них заста-рілого або потребує заміниПотреба сумарна
Аналізатор сечі2
Автоматичний гематологічний аналізатор2
Автоматичний рефрактокератометр1
Алкотестер1
Амбліотренер1
Анализатор біохімічний напівавтоматичний1
Аналізатор біохімічний автоматичний1
Аналізатор глюкози1
Аналізатор глюкози та лактату2
Аналізатор електролітів1
Апарат високочастотний електрохірургічний 3
Апарат дихальний/штучної вентиляції легень13
Апарат дихальний наркозний3
Апарат для анестезії1
Апарат для переривання вагітності1
Апарат для трансплантації шкіри1
Апарат рентгенівський мобільний1
Артроскоп1
Багаторазовий відеоларингоскоп1
Бактерицидна лампа1
Безконтактний тонометр1
Білірубінометр1
Бінокулярний мікроскоп2
Біполярний десектор за Келлі, у зборі, 5 мм*36 см1
Бронхофіброскоп1
Бруси для відновлення навиків хотьби з перешкодами1
Відеогастроскоп в комплекті: відеогастроскоп та електрохірургічний апарат1
Гастрофіброскоп1
Гімнастичний інвентар (шведська стінка)1
Гінекологічний стіл - крісло2
Гістерорезектоскоп (в комплекті)1
Двохрівнева установка для штучної вентиляції легень з позитивним тиском1
Денсі – Ла – Метр ІІ1
Дефібрилятор3
Діагностичний аудіометр1
Дозатор автоматичний шприцевий1
Дозатор механічний 8-канальний2
Електрокардіограф 10
Електровідсмоктувач8
Електрокоагулятор1
Електричний операційний стіл1
Ендоскоп1
Ендоскопічна цифрова система (в комплекті з ендоскопом)1
Ендоскопічний освітлювач1
Ехоенцефалограф2
Імуноферментний аналізатор1
Імунофлуоресцентний аналізатор1
Інкубатор для новонароджених2
Інструмент для фототерапії1
Кольпоскоп3
Кардіосенс з двома регістрами1
Кисневий концентратор21
Коагулометр2
Колоноскоп2
Комп`ютерний томограф1
Комплекс діагностичний спірометричний1
Комплекс рентгенівської діагностики1
Кріогенний циліндр 2
Крісло гінекологічне 3
Лампа5
Лампа для операційної5
Лапароскоп3
Мікроскоп7
Монітор пацієнта 28
Монітор пацієнта для новонароджених1
Монітор реанімаційний1
Монітор фетальний1
Набір обладнання для артроскопії1
Насос інфузійний для дозованого введення лікарських засобів1
Насос шприцевий інфузійний19
Негатоскоп6
Одноканальний хірургічний електролігуючий генератор1
Опромінювач бактерицидний пересувний6
Опромінювач для верхнього обігріву немовлят1
Освітлювач для гнучких ендоскопів
Офтальмометр1
Офтальмоскоп1
Підігрівач інфузійних розчинів4
Портативна ендоскопічна камера1
Портативний аналізатор газів крові та електролітів1
Ph метр лабораторний1
Прилад для реєстрації отоакустичної емісії1
Пристрій позитивного тиску в дихальних шляхах1
Пульсоксиметр7
Реабілітаційна бігова доріжка1
Реанімаційний стіл1
Реєстратор добової електрокардіограми за Холтером2
Ректоскоп1
Рентген апарат1
Рентгенівський апарат С – дуга для флюороскопії та рентгенографії ТСА 7 у комплекті1
Робочий елемент пасивний1
Світильник хірургічний операційний6
Система для ПЛР1
Система киснезабезпечення1
Система комп’ютерної рентгенографії1
Система лапароскопічна багаторазового використання2
Система рентгенівська діагностична2
Система ультразвукова діагностична6
Система Холтерівського кардіомоніторування1
Спірограф3
Стельовий підйомник +стропи для системи стельового підйомника1
Стіл анестезіологічний2
Стіл масажний2
Стіл механічний операційний2
Стіл неонатальний1
Стіл операційний6
Стіл операційний пологовий1
Стіл отоларингологічний1
Стіл реабілітаційний для терапії (широкий)4
Стомат установка3
Сходи універсальні для навчання хотьби з похилою поверхнею1
Тонометр Маклакова2
Флюорограф з цифровою обробкою1
Фотометр3
Центральна станція моніторингу1
ПК Центральна станція UNET1